برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

شهردار مارماریس: پیشرفت والیبال ایران شگفت آور است

  • کد خبر: ۱۰۸۲۹۳
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
شهردار مارماریس: پیشرفت والیبال ایران شگفت آور است
مهمت اکتای شهردار مارماریس معتقد است تیم‌های اعزامی والیبال ایران به تورنمنت اخیر بسیار قدرتمند و یک سر و گردن از تیم‌های شرکت کننده بالاتر بودند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،تورنمنت بین المللی مارماریس که با حضور پیشکسوتان والیبال برگزار شد با درخشش ایرانی‌ها به پایان رسید. مردان مو نقره‌ای والیبال ایران از روز اول سخت دنبال کسب کاپ و یاد جوانی بودند و عقب ننشستند و در نهایت سه کاپ تیمی و چهار عنوان انفرادی محصول این پایمردی‌ها بود.
شهردار مارماریس هک در پایان تورنمنت مسترکاپ با حسین حسینی سرپرست گروه اعزامی ایران دیدار و تبادل نظر کرد.
مهمت اکتای که خود زمانی فوتبالیست بود در این دیدار که در محل دفتر کارش در بلدیه انجام شد با اشاره به روند پیشرفت شگرف والیبال ایران در دهه اخیر گفت: مارماریس شهری توریستی است که جای ورزش در گردشگری آن خالی بود که با برپایی مسابقات بین المللی شرایط برای توریسم ورزشی مهیا شده و حضور ایرانیان موجب رونق مسابقات شده است.
وی با بیان این نکته که تیم‌های اعزامی ایران به تورنمنت اخیر بسیار قدرتمند و یک سر و گردن از تیم‌های شرکت کننده بالاتر ودند، اضافه کرد: برای سال‌های آینده بسکتبال نیز به مسابقات مسترکاپ اضافه می‌شود.
در این دیدار حسین حسینی نیز ضمن تشریح موقعیت ممتاز والیبال ایران و برنامه‌های پیش برنده دکتر داورزنی علاقه مندی فدراسیون والیبال کشورمان را برای گسترش روابط بین دو کشور اعلام و هدیه‌ای نفیس به اوگتای اهدا کرد و شهرداری مارماریس نیز متقابل محصولات سنتی ترکیه را به عنوان سوغات به گروه اعزامی ایران اهدا کرد.
در این ملاقات التان سرپرست و بنیانگذار والیبال پیشکسوتان ترکیه، پرویز کاظمی پیشکسوت ایرانی مقیم آلمان و بهرام داداشی از مدیران گروه نیز حضور داشتند. کاروان ۳۲ نفره والیبال ایران با کسب سه مقام قهرمانی در گروه‌های سنی و چهار کاپ انفرادی بهترین‌های مسابقات فردا شب به سوی تهران پرواز خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->