افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد باشگاه پشت میزنشین‌ها | چند حرکت ورزشی مخصوص کارمندان دانش‌آموزان و دانشجویان برای اعزام به سفر‌های زیارتی مانعی ندارند انفعال نهاد‌های بین المللی در زمینه ساخت مدرسه برای دانش آموزان اتباع در  مشهد سامان‌دهی بیش‌از ۵ هزار و ۶۰۰ شیء فرهنگی در خراسان‌رضوی نمرات فاجعه‌بار آزمون‌های نهایی کشور | تداوم افت نمرات در خراسان‌رضوی اجرای حکم قصاص مردی که مهمان برادرش را به قتل رسانده بود + عکس طلاق به خاطر چالش‌های عجیب اینستاگرامی | همسرم به ناخن‌هایم لاک قرمز زده بود! ۲۵ درصد مردم کشور دچار چاقی و اضافه وزن هستند ۱۶ مورد ابتلای به هاری در خراسان‌رضوی شناسایی شد نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد چه زمانی اعلام می‌شود؟ صرفه‌جویی هتل‌های مشهد در مصرف برق تصمیم‌گیری برای تعطیلی ادارات به استانداران واگذار شد فیلمی از لحظه سقوط بالگرد در مکزیک «پرستاری» در احتضار! | درباره تداوم روند مهاجرت و ترک کار پرستاران
سرخط خبرها

۶ تن برنج مخلوط و ۳ تن ماکارونی احتکار شده در مشهد کشف شد + تصاویر

  • کد خبر: ۱۰۸۲۹۸
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
۶ تن برنج مخلوط و ۳ تن ماکارونی احتکار شده در مشهد کشف شد + تصاویر
رئیس اداره نظارت جهاد کشاورزی مشهد از کشف ۶ تن برنج مخلوط و ۳ تن ماکارونی احتکار شده در مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، نصری سرآسیا، رئیس اداره نظارت جهاد کشاورزی مشهد گفت: طی رصد و پایش سربازان گمنام اطلاعات سپاه در محدوده خیابان رودکی منزلی به رویت رسید که در این محل برنج‌های ایرانی را با برنج‌های پاکستانی و هندی مخلوط می‌کردند، برابر نظر تعزیرات حکومتی و دستور معاون اجرایی کالا توقیف شد.

وی افزود: کارشناسی و قیمت‌گذاری انجام و پس از آن پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود. حدودا ۶ تا ۷ تن برنج ایرانی، پاکستانی و هندی حجم کشفیات از این محل است.

نصری سرآسیا گفت: در مطهری شمالی نیز با همکاری اطلاعات سپاه حدود ۳ تن ماکارونی قیمت قدیم را در راهروی یک منزل مسکونی کشف و توقیف کردیم که آن هم برابر دستور معاون اجرایی در حال انتقال توقیف شد و جهت توزیع در شبکه مردمی با قیمت قدیم اختصاص می‌یابد.

رئیس اداره نظارت جهاد کشاورزی مشهد گفت: شهروندان عزیز از طریق اطلاعات سپاه، اداره کل اطلاعات، پلیس نیروی انتظامی جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و تلفن ۱۲۴ و پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ به خادمین خودشان در خصوص دپوی کالا در انبار، مغازه، منزل یا مکان‌های دیگر اطلاع دهند و نتیجه آن را هم مشاهده کنند.

۶ تن برنج مخلوط و ۳ تن ماکارونی احتکار شده در مشهد کشف شد + تصاویر

۶ تن برنج مخلوط و ۳ تن ماکارونی احتکار شده در مشهد کشف شد + تصاویر

۶ تن برنج مخلوط و ۳ تن ماکارونی احتکار شده در مشهد کشف شد + تصاویر

منبع: اخبار مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->