تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر| نکونام سد راه قهرمانی مجیدی؟

  • کد خبر: ۱۰۸۴۸۹
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر| نکونام سد راه قهرمانی مجیدی؟
شنبه شب باید استقلال در اهواز به مصاف فولاد خوزستانی برود که سرحال و آماده با جواد نکونام در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در چارچوب هفته ۲۷، استقلال در حساس‌ترین بازی هفته باید در اهواز از ساعت ۱۹:۴۵ روز شنبه، به مصاف فولاد خوزستان و جواد نکونام برود.

این سخت‌ترین بازی آبی‌ها تا پایان لیگ برتر است که باید در مصاف با تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صف آرایی کنند.

با توجه به مساوی پرسپولیس و برد استقلال در هفته گذشته، می‌توان گفت آبی‌های پایتخت بیش از نیمی از مسیر قهرمانی را طی کرده اند و با ۶۰ امتیاز صدرنشین بلامنازع و بی شکست لیگ برتر فوتبال ایران هستند. در آن سو پرسپولیس ۵۴ امتیازی است و باید منتظر امتیاز از دست دادن استقلال در هفته‌های پایانی لیگ باشد.

خبر بد برای استقلال اینکه روزبه چشمی فصل را از دست داده و در شرایطی که مدتی است مرادمند و یزدانی هم راهی خدمت سربازی شده اند، نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود. به این ترتیب قطعا در بازی فردا، داسیلوای برزیلی به همراه عارف غلامی و دانشگر ۳ مدافع استقلال در مصاف با شیمبا و پاتوسی خواهندبود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->