نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مصدومیت چشمی، باعث جدایی از استقلال؟

  • کد خبر: ۱۰۸۸۶۱
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
مصدومیت چشمی، باعث جدایی از استقلال؟
مصدومیت شاید باعث جدایی یکی از بازیکنان استقلال در پایان فصل شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، روزبه چشمی مدافع تیم استقلال در بازی هفته بیست‌وششم لیگ برتر مقابل شهر خودروی مشهد مصدوم شد و جای خود را به زبیر نیک‌نفس داد. در بررسی وضعیت مدافع آبی‌پوشان مشخص شد که زانوی او دچار مشکل شده و فصل را از دست داده است، هر چند که باشگاه استقلال اعلام کرد که پزشکان در تلاش هستند او را به بازی با نفت مسجدسلیمان برسانند.

چشمی در نیم فصل اول با توجه به حضور سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در پست هافبک دفاعی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شد. با جدایی یزدانی و مرادمند، این بازیکن به پست خط دفاعی رفت تا اینکه در دیدار با شهر خودرو دوباره در پست هافبک دفاعی وارد زمین شد. بازی کردن‌های چشمی در دفاع یا هافبک عملکرد او را زیر سوال برد، چرا که اصلا نتوانست به استقلال کمک کند.

با توجه به مصدومیتی که چشمی از قبل داشت، خبر‌هایی رسیده که کادرفنی استقلال قید این بازیکن را برای فصل آینده زده‌اند، چون می‌خواهند در پست او بازیکنان با کیفیت‌تری به خدمت بگیرند. ضمن اینکه قرارداد چشمی یکسال بوده و به پایان می‌رسد. اگر محمدحسین مرادمند به استقلال بازگردد، در کنار عارف غلامی و محمد دانشگر، کادرفنی دو مدافع دیگر جذب خواهد کرد و با این شرایط حضور چشمی در استقلال سخت خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->