برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

مصدومیت چشمی، باعث جدایی از استقلال؟

  • کد خبر: ۱۰۸۸۶۱
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
مصدومیت چشمی، باعث جدایی از استقلال؟
مصدومیت شاید باعث جدایی یکی از بازیکنان استقلال در پایان فصل شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، روزبه چشمی مدافع تیم استقلال در بازی هفته بیست‌وششم لیگ برتر مقابل شهر خودروی مشهد مصدوم شد و جای خود را به زبیر نیک‌نفس داد. در بررسی وضعیت مدافع آبی‌پوشان مشخص شد که زانوی او دچار مشکل شده و فصل را از دست داده است، هر چند که باشگاه استقلال اعلام کرد که پزشکان در تلاش هستند او را به بازی با نفت مسجدسلیمان برسانند.

چشمی در نیم فصل اول با توجه به حضور سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در پست هافبک دفاعی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شد. با جدایی یزدانی و مرادمند، این بازیکن به پست خط دفاعی رفت تا اینکه در دیدار با شهر خودرو دوباره در پست هافبک دفاعی وارد زمین شد. بازی کردن‌های چشمی در دفاع یا هافبک عملکرد او را زیر سوال برد، چرا که اصلا نتوانست به استقلال کمک کند.

با توجه به مصدومیتی که چشمی از قبل داشت، خبر‌هایی رسیده که کادرفنی استقلال قید این بازیکن را برای فصل آینده زده‌اند، چون می‌خواهند در پست او بازیکنان با کیفیت‌تری به خدمت بگیرند. ضمن اینکه قرارداد چشمی یکسال بوده و به پایان می‌رسد. اگر محمدحسین مرادمند به استقلال بازگردد، در کنار عارف غلامی و محمد دانشگر، کادرفنی دو مدافع دیگر جذب خواهد کرد و با این شرایط حضور چشمی در استقلال سخت خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->