تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

معروف:مسئولیت تیم ملی روی دوشم نیست احساس سبکی می‌کنم|در گذشته هم خیلی سفت نبودم!

  • کد خبر: ۱۰۹۲۱۱
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
معروف:مسئولیت تیم ملی روی دوشم نیست احساس سبکی می‌کنم|در گذشته هم خیلی سفت نبودم!
کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: با دور شدن از حواشی احساس سبکی دارم و، چون دیگر در تیم ملی حضور ندارم، انتظارات گذشته هم دیگر وجود ندارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سعید معروف کاپیتان تیم والیبال پیکان پس از بازی پیکان و اربیل گفت: مرحله حذفی حساسیت‌های خاص خود را دارد. ما بازی را محکم شروع کردیم و تیم عراق هم بهتر از چیزی که فکر می‌کردیم بازی کرد و بیشتر از حد توانش ظاهر شد.
وی با بیان این‌که مربی ایرانی اربیل شناخت خوبی نسبت به تیم پیکان دارد، تصریح کرد: خوشبختانه با وجود این شناخت توانستیم بازی را ببریم و باید برای فردا آماده شویم.
معروف در پاسخ به پرسشی در خصوص تغییر در خصوصیات اخلاقی‌اش و نرم‌تر شدن رفتارهایش، تصریح کرد: نمی‌دانم واقعا این تغییری که شما می‌گویید وجود داشته است یا خیر؟ در گذشته هم خیلی سفت نبودم، اما طبیعتا وقتی در تیم ملی حضور داشتم فشار بسیاری روی من بود به ویژه از سوی رسانه‌ها و انتظاراتی که مردم والیبال دوست داشتند.
وی افزود: همه به دنبال پیروزی تیم ملی هستند و این فشار‌ها کار را سخت‌تر می‌کند. چند سالی است که از حاشیه‌ها دور شده‌ام و احساس سبکی دارم. تغییر چندانی نکردم، اما مسئولیت سنگینی که در تیم ملی به دوشم بود الان وجود ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->