پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر
سرخط خبرها

واکنش عجیب فدراسیون فوتبال به لغو بازی با کانادا| همچنان درخواب!

  • کد خبر: ۱۱۰۲۱۳
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
واکنش عجیب فدراسیون فوتبال به لغو بازی با کانادا| همچنان درخواب!
فدراسیون فوتبال کانادا رسما اعلام کرد بازی با تیم ملی فوتبال ایران لغو شده است! این تصمیم درحالی اتخاذ شد که بسیاری از کارشناسان سفر به کانادا را در شرایط اعلام شده به سود فوتبال ایران نمی‌دانستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که فدراسیون فوتبال ایران ایران از لغو بازی با کانادا ابراز بی اطلاعی کرده، اما فدراسیون فوتبال کانادا در خبری توئیتری رسما از لغو بازی با ایران خبر داده است. پیش از اینکه فدراسیون فوتبال کانادا رسما این بازی را لغو کند بسیاری از کارشناسان اعتقاد داشتند که فدراسیون فوتبال ایران نباید تن به چنین سفری بدهد، اما سران فدراسیون فوتبال ایران بدون توجه به شان و جایگاه فوتبال ایران قصد سفر به کانادا را داشتند که درنهایت فدراسیون فوتبال این کشور در اقدامی پیش دستانه و کاملا سیاسی اعلام کرد بازی با ایران لغو شده است. تصمیم کانادایی‌ها درشرایطی نگاه را به سمت خود جلب کرده که قرار بود ملی‌پوشان فوتبال ایران ابتدا برای اخذ ویزا راهی ترکیه شوند و بعد به کانادا بروند و یک روز بعد از بازی هم موظف به بازگشت به ایران بودند که این شرایط از دیدگاه بسیاری در شان تیمی نبود که شش بار سابقه صعود به جام جهانی فوتبال را دارد. بدون شک اگر فدراسیون فوتبال آینده نگری می‌کرد چنین شرایطی برای فوتبال ایران به وجود نمی‌آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->