تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
سرخط خبرها

لباس بانوان در مشهد دارای دستورالعمل صنفی خواهد شد

  • کد خبر: ۱۱۰۲۵۳
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
لباس بانوان در مشهد دارای دستورالعمل صنفی خواهد شد
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در رابطه با دستورالعمل پوشاک بانوان از طراحی، تولید، توزیع و ویترین چینی تصریح کرد: این دستورالعمل ظرف روزهای آینده از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت به ما ابلاغ شده و به محض ابلاغ از حلقه اول تا آخر آن اجرایی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر دلداری در خصوص ابلاغ دستورالعمل پوشاک بانوان از طراحی گرفته تا تولید، توزیع و ویترین چینی که توسط دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور عنوان شده، اظهار کرد: من این دستورالعمل را در خبرگزاری‌ها و فضای مجازی دیدم اما در راستای موضوع فروش پوشاک تقریبا از هشت ماه گذشته طرحی به نام «عفاف و حجاب» در سطح مشهد اجرایی شده است. حدود هشت ماه است که در قالب این طرح با فروش البسه نامتعارف برخورد می‌شود.

وی افزود: موارد مد نظر را در فروشگاه‌های پوشاک، کافی‌شاپ‌ها و حتی رستوارن‌ها اجرایی می‌شود و با البسه نامتعارف برخورد می‌کنیم. در این خصوص از ظرفیت ماده ۲۸ قانون نظام صنفی استفاده شده و برخی واحدهای صنفی خصوصا پوشاک در سطح مشهد پلمپ شده‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در رابطه با دستورالعمل پوشاک بانوان از طراحی، تولید، توزیع و ویترین چینی تصریح کرد: در خصوص حلقه آخر یعنی توزیع پوشاک نیز اقداماتی انجام داده‌ایم و زیرساخت‌هایی ایجاد شده و نیروی کار به این مسیر هدایت شده است. اگر این دستورالعمل در حلقه‌های اول یعنی طراحی و تولید اجرا شود، قطعا در بخش توزیع می‌توان راحت‌تر برنامه‌ها را پیاده کرد.  

تشکیل ۶۳۰ پرونده تخلف در طرح عفاف و حجاب برای اصناف در مشهد

دلداری با بیان اینکه در طرح عفاف و حجاب حدود ۲۵۰ گشت مشترک در سطح مشهد برگزار شده، عنوان کرد: از ابتدای مهر سال گذشته تا اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در خصوص موضوع عفاف و حجاب ۴۵۰۰ بازرسی صورت گرفته و حدود ۶۳۰ پرونده تخلف به ارزش سه میلیارد ریال به تعزیرات ارسال شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به تازگی از از ابلاغ دستورالعمل پوشاک بانوان از طراحی گرفته تا تولید، توزیع و ویترین چینی خبر داد و گفت: اکنون یک قانون مشخص و واحد وجود دارد که طبق آن مانتوهایی که قد آن تا بالای زانو باشد، ممنوع است و جلوی مانتوها باید روی هم بیاید و دکمه داشته باشد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->