سرخط خبرها

تمجید رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا از امکانات مشهد

  • کد خبر: ۱۱۰۵۰۱
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
تمجید رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا از امکانات مشهد
دهلان الحمد از امکانات ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به شدت تقدیر کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دهلان‌الحمد، رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا در نشست خبری دومین دوره مسابقات بین‌المللی جام امام رضا (ع) یادواره استاد باغبانشی که در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، در خصوص سطح تیم‌ها و کشور‌های حاضر در این مسابقات اظهار کرد: از ورزشکاران کشور‌های آسیایی برای حضور در این مسابقات تشکر می‌کنم. این موضوع نشان می‌دهد که ایران تمایل دارد در این ورزش رشد کند و حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: سطح مسابقات و اهمیت هر مسابقه و تورمنت به ورزشکارانی است که در آن مسابقات شرکت کرده و به عنوان ستاره در آن مسابقات شناخته می‌شوند.

رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا و نائب رییس فدراسیون جهانی گفت: امیدوارم این مسابقات مقدمه‌ای برای مسابقات جهانی که از امتیاز خاصی برخوردار است، باشد؛ بنابراین مهم است که ورزشکارانی که در این دوره شرکت می‌کنند صلاحیت لازم برای مسابقات جهانی را کسب کنند. ایران همیشه سعی داشته که در این خصوص نقش مهم را ایفا کند. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری کرونا پایان یابد تا بیشتر شاهد این سری از مسابقات باشیم.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهید به این مسابقات امتیاز دهید باید تمام فاکتور‌ها مانند نتیجه مسابقات، خروجی ورزشکاران و بازخورد مسابقات باید بررسی شود. برای اینکه سطح مسابقات را بسنجید باید ورزشکاران نیز سطح مسابقات را ارزیابی کنند. امیدوارم در پایان نتیجه خوبی حاصل شود، چرا که ایران همیشه تاریخچه خوبی در میزبانی از مسابقات داشته است.

دهلان الحمد تصریح کرد: با توجه به بازدیدی که داشتیم تمام امکانات موجود است و توانایی برگزاری مسابقات در سطح جهانی در این ورزشگاه وجود دارد. برای اینکه بتوانیم مسابقات بیشتری را برگزار کنیم باید عواملی مانند اقامت، حمل و نقل و امکانات لازم را مورد بررسی قرار دهیم که تمام این امکانات در مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) وجود دارد.

وی تاکید کرد: به عنوان رییس فدراسیون دوومیدانی آسیا می‌گویم که با ایران برادریم و نیازی نیست برای پیشرفت سطح ایران برنامه دهیم. همیشه ورزشکاران ایران در سطح قابل توجهی قرار داشته‌اند.

رییس کفندارسیون دوومیدانی آسیا با اشاره به نقش رسانه‌ها بیان کرد: رسانه نقش مهمی در زندگی ایفا می‌کند. به عنوان رییس فدراسیون دوومیدانی آسیا وظیفه خود می‌دانم که مستعدین را شناسایی کرده و آنان وارد این حوزه کنم. رسانه‌ها نیز این امر را به خوبی پوشش می‌دهند و ما را در این عرصه کمک می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->