نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال
سرخط خبرها

تفتیان: افزایش توقعات مردم باعث شده برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات تلاش کنم

  • کد خبر: ۱۱۰۵۲۶
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
تفتیان: افزایش توقعات مردم باعث شده برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات تلاش کنم
تفتیان، رکوردار دوی سرعت ایران گفت: افزایش انتظارات مردم به جا است و که این توقعات باعث می‌شود بهترین نتیجه را در مسابقات بین‌المللی کسب کنم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز؛ حسن تفتیان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص غیبت خود در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) در مشهد اظهار کرد: ۳ روز گذشته در تمرینات از ناحیه پشت ران دچار گرفتگی شدم که پزشکم برای جلوگیری از آسیب جدی‌تری صلاح دید در مسابقه‌ای شرکت نکنم.

وی افزود: خیلی مشتاق بودم که در این دوره از مسابقات شرکت کنم. از همین رو متاسفانه فرصت حضور در این مسابقات را پیدا نکردم. برای تمام بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. از تمام عوامل برگزاری این دوره از مسابقات به خصوص فدراسیون دوومیدانی کشور تشکر می‌کنم. برگزاری یک دوره مسابقه بین‌المللی در شرایط سخت جای قدردانی دارد. این مسابقات نیز به خوبی برگزار شد و حدود ۸ کشور خارجی حضور یافتند و بازیکنان ایرانی نیز در این مسابقات محک خواهند خورد.

رکوردار دوی سرعت ایران در خصوص شرایط خودش بیان کرد: نهایتا تا ۲ هفته دیگر که پروسه درمانم به اتمام برسد، در یک یا ۲ مسابقه بین‎‌المللی برای کسب آمادگی بیشتر و کسب ورودی مسابقات جهانی تلاش خواهم کرد.

تفتیان تصریح کرد: مسابقات جهانی و بازی‌های کشور‌های اسلامی را پیش رو داریم که در تیر و مرداد ماه برگزار خواهد شد. فدراسیون نیز اهدافش کسب آمادگی بیشتر ورزشکاران و کسب ورودی مسابقات جهانی است. شاکله تیم ملی نیز از مسابقات جام امام رضا (ع) و مسابقات قهرمانی کشور در هفته آینده شکل خواهد گرفت و تیم برای مسابقات کشور‌های اسلامی اعزام خواهد شد.

وی در خصوص حمایت‌های مالی فدراسیون یادآور شد: متاسفانه شرایط اقتصادی سختی را پیش‎رو دارند. فدراسیون نیاز به حمایت بیشتری از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دارد که بتوانند برای ورزشکاران خود برنامه‌ریزی کنند. آن چیزی که من می‌بینم فدراسیون با وجود مشکلات مالی موجود تمام تلاش خود را انجام می‌دهد. برگزاری این دوره از مسابقات در این شرایط اقتصادی نشان می‌دهد که فدراسیون در حال فعالیت است.

رکوردار دوی سرعت ایران در خصوص افزایش توقعات مردم از وی عنوان کرد: افزایش توقعات مردم لطف آنان به من را نشان می‌دهد. تمام تلاشم را انجام می‌دهم که بهترین نتیجه ممکن را کسب کنم. در مسابقاتی که پیراهن تیم ملی را به تن می‌کنم با تمام وجودم مسابقه می‌دهم، اما توقع داشتن کمی استرس کار را بالا می‌برد و حساسیت‌ها را افزایش می‌دهد. آن چیزی که مردم انتظار دارند به جا است و وظیفه دارم که بهترین نتیجه را در مسابقات بین‌المللی کسب کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->