تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنان برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟
سرخط خبرها

کری سردار برای استقلال: پرسپولیس همین الان هم قهرمان است!

  • کد خبر: ۱۱۰۷۴۳
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
کری سردار برای استقلال: پرسپولیس همین الان هم قهرمان است!
محمد رویانیان باز هم برای رقیب سنتی سرخ‌پوشان کری خواند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس هنوز هم بعد از گذشت سال‌های طولانی از مدیریتش، برای حریف کری می‌خواند. محمد رویانیان دیروز در مصاحبه‌ای با ایلنا، پرسپولیس را قهرمان واقعی لیگ امسال معرفی کرد که در ادامه بخش‌هایی از این مصاحبه را با هم مرور می‌کنیم.

پرسپولیس خمس قهرمانی‌هایش را به استقلال داد!

رویانیان درباره نایب‌قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌و‌یکم گفت: به‌هر‌شکل پرسپولیس پنج قهرمانی متوالی و دو نایب‌قهرمانی آسیا را دارد. پرسپولیس بعد از پنج قهرمانی به‌عنوان خمس، یک قهرمانی را به استقلال هدیه داد! با‌وجود‌این، چیزی از ارزش‌ها و قهرمانی‌های تیم قهرمان پرسپولیس کم نشده است. هر وقت تیمی توانست قهرمانی‌ها و حضور در دو فینال آسیا را تکرار کند، آن وقت می‌توانیم بگوییم تیمی روی دست پرسپولیس آمده است! وی افزود: با‌وجود مشکلات زیاد، پرسپولیس در همین لیگ برتر امتیازات زیادی گرفت.

بسیاری از بازیکنان با حاشیه‌هایی که ایجاد کردند، مانع قهرمانی پرسپولیس شدند؛ اما باز تیم خوب نتیجه گرفت. من حقیقتا پرسپولیس را قهرمان می‌دانم و باید بگوییم ششمین قهرمانی پرسپولیس. این نایب‌قهرمانی را به‌واسطه مشکلات پرسپولیس، قهرمانی می‌دانم. یکسری مشکلات هم برای تیم‌های دیگر مانند گل‌گهر ایجاد کردند و هفت‌امتیاز کسر شد. بگذریم! به‌هر‌حال بیشتر سعی می‌کنم روی تیم خودمان نظر بدهم.

یحیی باید درباره ادامه همکاری تصمیم بگیرد

مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره ادامه همکاری یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی مربی‌ای قوی و کم‌نظیر در ایران و جزو بهترین‌ها در منطقه است. شاید خسته شده است و بعد از پایان لیگ تجدید‌قوا کند و روحیه‌اش بهتر شود و بهتر تصمیم بگیرد. به نظرم خود یحیی باید درباره ادامه همکاری تصمیم بگیرد. رویانیان با اشاره به عملکرد مدیریتی درویش در پرسپولیس عنوان کرد: با همه فشار‌هایی که در ابتدای راه به مدیرعامل باشگاه آمد، با صبر و تحمل مدیریت کرد. وضع باشگاه به‌مراتب بهتر شده است. درویش شرایط را خوب مدیریت کرد و بچه‌های خوبی به باشگاه آمدند. درمجموع خبر توافق اولیه با مرتضی پورعلی‌گنجی یا علیرضا بیرانوند اتفاقاتی است که برای پرسپولیس کوچک نیست.

آبروی فوتبال ما رفت

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با ارزیابی لغو بازی تدارکاتی ایران و کانادا تصریح کرد: جای تأسف دارد که شرایط کانادا را در نظر نگرفتیم و این تیم را برای بازی دوستانه انتخاب کردیم. به نظرم کانادا کشوری است که قابل اعتماد نیست. دولت و سیاست‌مداران آن کشور علیه کشور ما هستند. بعد برای چه این کشور را برای بازی تدارکاتی انتخاب کردیم؟

این کانادا، کانادای سابق نیست و دربست دراختیار جریانات سیاسی است. آن‌ها برعکس شعارشان، از تروریست‌ها حمایت می‌کنند؛ اما فدراسیون یا هر کشوری که می‌خواهد بازی دوستانه برگزار کند، باید مطالعه کند که کشور مد‌نظر چه شرایط و محدودیت‌هایی دارد. وی ادامه داد: باید از قبل بررسی می‌شد بازی دوستانه با کانادا، چه آسیب‌هایی ممکن است به ما برساند. می‌روید صحبت می‌کنید و قرارداد می‌نویسید، بعد دچار این بدبختی می‌شوید. آبروی فوتبال ما رفت و تحقیر شد. هر کدام از بازیکنان تیم ملی به‌اندازه کل تیم کانادا توانایی دارند و آن‌ها را دوست داریم.

لژیونر‌هایی داریم که در اروپا جزو بهترین‌ها هستند. چرا تیم ملی ما باید تحقیر شود؟ این نشانه عدم مدیریت است. رویانیان با اشاره به اختلافات هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: این اختلاف‌ها قوز‌بالای‌قوز است. به نظرم وزارت ورزش به نمایندگی از مردم ایران مستقیما باید ورود کرده و مسئله را مدیریت کند. با توجه به به‌هم‌ریختگی اوضاع فدراسیون فوتبال و بازی‌های جهانی، وزارت ورزش به قائم‌مقامی فدراسیون فوتبال بیاید و مدیریت کند. در‌واقع وزارت تمام برنامه‌ها را امسال حاکمیتی مدیریت کند تا فوتبال ما تحقیر نشود و در عرصه بزرگ بین‌المللی بتوانیم موفق شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->