نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

نیکبخت: با رفتن فرهاد مجیدی استقلال ضرر می‌کند

  • کد خبر: ۱۱۱۰۲۵
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
نیکبخت: با رفتن فرهاد مجیدی استقلال ضرر می‌کند
واکنش «نیکبخت واحدی» به شایعه رفتن مدیرعامل و سرمربی تیم قهرمان را در ادامه می خوانید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیشکسوت استقلال درباره قهرمانی این تیم و بلاتکلیفی صندلی مربیگری و مدیریت آبی‌ها برای فصل بعد صحبت کرد. علیرضا نیکبخت دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ایلنا، درباره اتفاقات گذشته فوتبال ایران صحبت کرد که در ادامه بخش‌هایی از آن را باهم مرور می‌کنیم.

این قهرمانی در فوتبال ایران بی‌سابقه بود

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش به قهرمانی استقلال در لیگ امسال اشاره کرد و گفت: تبریک به همه هواداران استقلال! این قهرمانی واقعا حق استقلال بود و هواداران چند سال منتظر آن بودند و در این سال‌ها کلی صبر کردند و خون دل خوردند و واقعا مبارکشان باشد. استقلال کاملا مستحق قهرمانی بود و در این مسیر انواع‌واقسام رکورد‌ها را به‌اصطلاح درو کرد و آماروارقامی از خودش به‌جا گذاشت که فکر می‌کنم در تاریخ فوتبال ایران بی‌سابقه است و دیگر هم کسی به آن نمی‌رسد یا دست‌کم سال‌ها طول می‌کشد تا کسی بتواند این آمار را به‌جا بگذارد. به‌ویژه اینکه بدون باخت قهرمان شده است. استقلال کاملا شایسته قهرمانی بود و هیچ شک‌وشبهه و ابهامی در این قهرمانی وجود نداشت.

وی درباره دعوت پیشکسوتان به جشن قهرمانی و غیبت خودش در این مراسم بیان کرد: من همیشه دوست داشتم وقتی به کمک استقلال بیایم که به کمک نیاز دارد و در شرایط سختی است و حمایت من نوعی شاید بتواند باری از روی دوش تیم بردارد. وقتی تیم قهرمان شده است، دیگر به حضور من و امثال من نیازی نیست. این قهرمانی متعلق به هوادارانی است که یک‌سال پشت تیمشان بودند و واقعا به آن‌ها تبریک می‌گویم. نیازی به حضور من در مراسم نبود.

تداوم موفقیت نیازمند ثبات است

پیشکسوت استقلال درباره اشک‌های فرهاد مجیدی در مراسم قهرمانی گفت: به‌هرحال فرهاد یک فصل سخت را پشت‌سر گذاشت و فشار زیادی رویش بود. سرمربیگری در استقلال واقعا کاری سخت است و در کنار مسائل فنی باید با خیلی مسائل روبه‌رو شود و حواسش به خیلی چیز‌ها باشد. فرهاد هم جوان است و اول مسیر مربیگری‌اش است و فکر می‌کنم از به‌دست‌آوردن این موفقیت و نتیجه‌دادن زحماتش خوش‌حال بود و اشک شوق می‌ریخت.

نیکبخت درباره شایعاتی که برای جدایی مجیدی از استقلال به گوش می‌رسد، خاطرنشان کرد: من هم چیز‌هایی در این زمینه شنیده‌ام. به‌نظرم تداوم موفقیت نیازمند ثبات است و اگر فرهاد از استقلال برود، این تیم ضرر خواهد کرد. به‌هرحال اگر تصمیمی است که گرفته شده، برای هرکس که قرار است فصل بعد روی نیمکت استقلال بنشیند، آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این قهرمانی تکرار شود.

ریاست فدراسیون فوتبال را به آجورلو تبریک می‌گویم

وی درباره اینکه گفته می‌شود ممکن است آجورلو برای ریاست فدراسیون فوتبال از استقلال جدا شود، گفت: من شنیدم آقای آجورلو رئیس بعدی فدراسیون فوتبال است و حضور او در این سمت قطعی است و ریاست فدراسیون فوتبال را به ایشان تبریک می‌گویم. امیدوارم در این پست موفق باشد. هرچند بازهم می‌گویم استقلال به ثبات نیاز دارد و از این تغییرات لطمه خواهد خورد. پیشکسوت استقلال در پایان گفت: می‌خواهم انتقادی از اسکوچیچ بکنم.

بازیکنان استقلال یک فصل برای قهرمانی این تیم زحمت کشیدند و حقشان است در جشن قهرمانی حضور داشته باشند. کجای دنیا بازیکن را به‌دلیل حضور در جشن قهرمانی تیمش خط می‌زنند؟ آقای اسکوچیچ مگر می‌تواند به این راحتی پنج بازیکن مهم تیمش را خط بزند؟ به‌نظرم ایشان اگر به این رفتار‌ها ادامه دهد، تیم‌ملی بخش مهمی از هوادارانش را از دست خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->