وقوع انفجار در کابل (۹ فروردین ۱۴۰۳) شعرخوانی نجیب بارور، شاعر افغانستانی در حضور رهبر انقلاب + فیلم (۶ فروردین ۱۴۰۳) شعرخوانی حکیم بینش، شاعر افغانستانی در حضور رهبر انقلاب + فیلم (۶ فروردین ۱۴۰۳) شعرخوانی محمدکاظم کاظمی در حضور رهبر انقلاب + فیلم (۶ فروردین ۱۴۰۳) طالبان: ایران کمی دیگر حضور مهاجران را تحمل کند واکنش سفیر سابق ایران در کابل به موضع دوگانه طالبان به حادثه تروریستی کرمان و مسکو افزایش سه برابری ابتلا و ۱۰ برابری مرگ بر اثر بیماری تب کنگو در افغانستان (۳ فروردین ۱۴۰۳) وقوع انفجار شدید در پایتخت افغانستان (۲ فروردین ۱۴۰۳) داعش عامل انفجار قندهار است (۲ فروردین ۱۴۰۳) انفجار در قندهار افغانستان ( ۲فروردین ۱۴۰۳) سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: ما در جام ملت‌های آسیا تازه واردیم افغانستان، تولیدکننده عمده «شیشه» | قاچاق موادمخدر از افغانستان کاهش محسوسی نداشته است کرزی خطاب به طالبان: مدارس را به روی دختران باز کنید یک روزنامه اسپانیایی: اگر افغانستان خشخاش کشت نکند هزاران نفر در اروپا می‌میرند نمایندگان جامعه‌ تشیع افغانستان پیشنهادات خود را به‌صورت کتبی به طالبان سپردند ابراز نگرانی گزارشگران بدون مرز درباره تاثیر منفی محدودیت‌های طالبان بر چشم‌انداز رسانه‌های افغانستان لحظه افطار بازیکنان تیم ملی کریکت افغانستان + فیلم افزایش ۳۸ درصدی کودکان کار در افغانستان هشدار‌ها درباره احتمال جاری شدن سیل در ۱۵ استان افغانستان امضای تفاهمنامه میان سازمان ملی مهاجرت و بیمه سلامت برای اتباع خارجی
سرخط خبرها

سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان: آمدیم تا تیم اول گروه باشیم

  • کد خبر: ۱۱۱۵۹۵
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان: آمدیم تا تیم اول گروه باشیم
«انوش دستگیر» سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان با بیان اینکه چهار سال است منتظر صعود به جام ملت‌های آسیا هستیم گفت: در چهار سال اخیر تمرین و مسابقات زیادی داشتیم تا بتوانیم برای نخستین با در تاریخ به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «انوش دستگیر» سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان ساعاتی قبل از دیدار تیم‌اش با تیم ملی فوتبال هنگ کنگ اظهارداشت: فردا مسابقه اول ما مقابل تیم هنگ کنگ است. تمام توجه ما روی این بازی است.

وی ادامه داد: ما از استرلیا، آمریکا و همچنین ۱۴ بازیکن از اروپا در ترکیب تیم‌مان داریم. متاسفانه ما در افغانستان به دلیل اوضاع نه چندان خوب امنیتی و نبود امکانات کافی، لیگ فوتبال استاندارد نداریم. به همین منظور است که ما نمی‌توانیم بازیکنان زیادی از لیگ داخلی افغانستان به تیم ملی دعوت کنیم.

دستگیر در پاسخ به سوال خبرنگار هندی در خصوص بازی پیش رو با هندوستان نیز گفت: ما شناخت خوبی از تیم ملی هندوستان داریم. در طی سال‌های اخیر با این تیم بازی کردیم که دو بازی در دور نخست مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بود. از نظر من دو تیم شناخت خوبی از هم دارند، من فکر می‌کنم مسابقه بسیار خوبی خواهد شد.

وی ادامه داد: باید برایتان بگویم که هند در دو بازی گذشته خود مقابل ما شانس آورد و خیلی خوشبخت بود. ما این بار برای انتقام آمده‌ایم.

سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان تصریح کرد: در جریان هستید که AFC ساعت ۷:۳۰ را برای زمان مسابقات افغانستان انتخاب کرده بود، ولی فدراسیون فوتبال هند این زمان را از ما گرفت و به ما ساعت ۵:۳۰ را داد. برای ما مشکلی نیست و نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم.

انوش در خصوص هدایت تیم ملی فوتبال افغانستان ادامه داد: اگر ۱۲ سال قبل از من سوال می‌کردید که بزرگترین آروزیت چیست؟ برایتان می‌گفتم که بزرگترین آرزوی من مربیگری تیم ملی افغانستان است. بعضی وقت‌ها شانس به آدم رو می‌کند و تیم ملی اولین گام من در این راه بود.

وی ادامه داد: صادقانه برایتان می‌گویم که ما برای مقام اول گروه آمده‌ایم، نه دوم، سوم و یا هم صعود نکردن به جام ملت‌های آسیا. تمام تیم‌ها قابلیت‌های خودشان را دارند، به طور مثال هندوستان در خانه است و از امتیاز میزبانی استفاده می‌کند. بازیکنان ما از لحاظ فنی این قابلیت را دارند که خود را با هر شرایط سازگار کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->