معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

انگشت اتهام حادثه قطار مشهد-یزد به سمت امیر منصور آریا نشانه رفت

  • کد خبر: ۱۱۱۹۷۱
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
انگشت اتهام حادثه قطار مشهد-یزد به سمت امیر منصور آریا نشانه رفت
مدیرعامل راه آهن در توییتی گفت: آن‌هایی که شرکت تراورس بازوی تعمیر و نگهداری خطوط ریلی را به امیر منصور آریا واگذار کردند، پاسخگوی سهم خود باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی بروز سانحه ریلی قطار مسافری مشهد-یزد در روز چهارشنبه ۱۸ خرداد و جان باختن تعدادی از هموطنان، سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی انگشت اتهام این سانحه را به سمت واگذاری شرکت تراورس به امیر منصور آریا نشانه رفت.

مدیرعامل راه آهن نوشت:

«آیا کسانی که از واگذاری شرکت تراورس (بازوی تخصصی راه‌آهن برای تعمیر و نگهداری کل خطوط) به مفسد اقتصادی اعدام شده امیرمنصور آریا حمایت کرده و امنیت خطوط را به مخاطره می‌اندازند، اکنون پاسخگوی سهم خودشان از مشکلات عدیده کارگران مظلوم تراورس و جان‌های پرکشیده سانحه تلخ اخیر هستند؟»

ماجرای واگذاری و برگشت تراورس به راه آهن چه بود؟

شرکت خدمات خط و ابنیه فنی راه آهن (تراورس) در سال ۱۳۸۹ و در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مصوب شد که از دولت منتزع و در سال ۱۳۹۱ به گروه امیرمنصور آریا واگذار شد.

در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ نصرالله پژمانفر رئیس سابق کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از صدور رأی دادگاه مبنی بر بازگشت شرکت تراورس به دولت (شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران) خبر داد.

سعید رسولی مدیرعامل پیشین شرکت راه آهن نیز ۳ اسفند ۱۳۹۹ در یک برنامه زنده تلویزیونی از جدا شدن تراورس در سال ۱۳۹۱ از راه آهن و صدور رأی نهایی دادگاه در ۹ بهمن ۱۳۹۹ مبنی بر بازگشت این شرکت به دولت خبر داده بود.

مدیرعامل سابق راه آهن در ۱۷ خرداد امسال نیز در مراسم معارفه هیئت مدیره و مدیرعامل جدید تراورس گفت: شرکت راه‌آهن در شرایطی مسئولیت شرکت تراورس را به عهده گرفت که برخی آن را منع می‌کردند و از این اتفاق به عنوان بازگشت و پس رفت یاد می‌کردند.

سید میعاد صالحی معاون و زیر راه و مدیرعامل شرکت راه آهن نیز اواخر بهمن سال گذشته از آغاز فرآیند اجرایی بازگشت شرکت خصوصی سازی شده تراورس به دولت (شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران) خبر داد. ‌

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->