ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس
سرخط خبرها

هاشمیان به تیم ملی نزدیک شد

  • کد خبر: ۱۱۲۲۸
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹
هاشمیان به تیم ملی نزدیک شد
نسخه موقت فدراسیون برای ۲ بازی پیش‌رو
یک رسانه بلژیکی از توافق مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران خبر داد. به گزارش موندیال، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، که چند روز گذشته وکلای خود را به ترکیه فرستاده بود، ضمن فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران بر سر مسائل دیگری هم با اعضای فدراسیون به توافق رسید. ویلموتس علاوه بر بحث درباره جدایی از جمع ملی‌پوشان فوتبال ایران، درباره مسائل مالی نیز با فدراسیون به گفتگو نشست و از نظر او مهم‌ترین دلیل جدایی‌اش از تیم ملی فوتبال این کشور، همین مشکلات مالی تلقی شد که درنهایت درمورد دستمزدش هم با فدراسیون فوتبال ایران به توافقاتی رسید. پیش‌از‌این شخص ویلموتس با یک توئیت از مشکلاتش در تیم ملی صحبت کرده بود. حالا ویلموتس به‌طورکامل از تیم ملی ایران با فسخ قرارداد جدا شد. با قطعی‌شدن جدایی مارک ویلموتس، فدراسیون فوتبال به‌دنبال انتخاب جانشین این مربی بلژیکی است تا بتواند در ۴ بازی باقی‌مانده در رقابت‌های دور دوم مقدماتی با کسب امتیازات کامل به دور بعدی صعود کند. در روز‌هایی که صحبت از حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تیم ملی است، هنوز هیچ قرارداد رسمی و هیچ خبر قطعی دراین‌رابطه از فدراسیون بیرون نیامده است. با توجه به اینکه تیم ملی در فروردین‌ماه ۲ بازی برابر هنگ‌کنگ و کامبوج دارد، ممکن است اتفاقات متفاوت‌تری هم رخ بدهد.

هاشمیان روی نیمکت تیم ملی!
از ظهر دیروز صحبت‌هایی در رسانه‌ها مطرح شد با این عنوان که احتمالا در ۲ بازی آینده، وحید هاشمیان روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست و ملی‌پوشان را برابر کامبوج و هنگ‌کنگ هدایت خواهد کرد! خبری که ریشه آن به صحبت‌های علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره‌یک ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های ۲۰۱۹ برمی‌گردد. بیرو دیروز در حاشیه مراسم گردهمایی پیش‌کسوتان اعلام کرد که شاید وحید هاشمیان در این ۲ بازی هدایت تیم ملی را به عهده داشته باشد: «اگر قرار است یک مربی خارجی بیاید، به غیر از وحید هاشمیان کسی نمی‌تواند به او کمک کند. حتی شاید هاشمیان در ۲ بازی هنگ‌کنگ و کامبوج سرمربی تیم ملی باشد. امیدوارم اتفاق خوبی برای فوتبال ایران رخ دهد».

فقط یک ایرانی به درد این تیم می‌خورد
در همین برنامه، علی پروین، پیش‌کسوت فوتبال کشورمان، نیز صحبت‌های جالبی را درباره جایگزین ویلموتس برای تیم ملی مطرح کرد. پروین قویا یک گزینه داخلی را پیشنهاد کرد و حتی حضور برانکو را هم مفید ندانست. سلطان سرخ‌پوشان دراین‌باره گفت: وضعیت تیم ملی را خودتان می‌بینید. ۱۰ بار گفتیم و الان هم حرف بزنیم، چه کسی گوش می‌دهد؟ من باشم همین الان مربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب می‌کنم. مربیانی در این مملکت هستند که چیزی از مربیان خارجی کم ندارند. اگر می‌خواهند مربی خارجی بیاورند، کسی را انتخاب کنند که یک سروگردن از ایرانی‌ها بالاتر باشد. علی دایی، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی، پرویز مظلومی و حتی مهدی تارتار گزینه‌های خوبی هستند. تارتار یک ستاره در تیمش (نفت مسجدسلیمان) ندارد؛ اما یک باخت هم در لیگ نداشته است. اگر جای مهدی تاج باشم، فقط مربی ایرانی انتخاب می‌کنم. دوسه بار تماس گرفتم، اما تاج جواب نداد. وی در ادامه گفت: شما ببینید ما امثال وحید هاشمیان و مهدوی‌کیا را داریم که در آلمان پله‌های مربیگری را طی کرده‌اند، چرا باید سرمایه‌های خودمان را رها کنیم و به‌دنبال افرادی برویم که فقط به‌دنبال گرفتن پول هستند؟ همین آقای ویلموتس وقتی به ایران آمد، سراغ اولین کسی را که گرفت، وحید هاشمیان بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->