گمرک: ۱۰ هزار خودرو طی ۴ ماه وارد کشور شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیک‌سایی ۳۰۰ مگاواتی با همکاری مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعلام نرخ‌نامه جدید خدمات دوخت اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی افزایش پروازهای ایام اربعین در مشهد گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از استاندارد جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد
سرخط خبرها

روند قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نزولی شد (۲۳ خردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۲۳۹۴
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
روند قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نزولی شد (۲۳ خردادماه ۱۴۰۱)
کشتی آرای با بیان اینکه اقدامات بانک مرکزی برای کاهش نوسانات بازار ارز موجب توقف روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نیز شده است، گفت: از امروز معاملات در بازار عادی شده و البته فروشنده بیشتر از خریدار است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: اقداماتی که بانک مرکزی از دیروز در خصوص کنترل و مدیریت قیمت ارز در بازار انجام داده، باعث شد امروز برخلاف دو روز گذشته که قیمت طلا، سکه و ارز سیر صعودی داشت، قیمت‌ها سیر نزولی را در پیش بگیرند.

وی با بیان اینکه همزمان با کاهش قیمت ارز، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نیز کاهش یافته است، تصریح کرد: این درحالی است که دیروز قیمت طلا و سکه و ارز به بالاترین رقم خود رسیده بود.

این فعال بازار طلا و جواهر همچنین گفت که در روز‌های اخیر که نوسان قیمتی در بازار زیاد بود، داد و ستد‌ها به حداقل رسیده بود و معاملات با احتیاط انجام می‌شد؛ خریدار بیشتر از فروشنده بود، ولی از امروز معاملات عادی شده و البته فروشنده بیشتر از خریدار است.

کشتی آرای درباره وضعیت قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نیز گفت: با کاهش ۱۱ دلاری نسبت به روز گذشته هر اونس طلا امروز به ۱۸۵۴ دلار رسیده است؛ قیمت سکه طرح قدیم ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار است. قیمت سکه طرح جدید نیز درحالی که تا ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده بود امروز به ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

نیم سکه نیز از ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان با ۲۰۰ هزار تومان کاهش به ۹ میلیون تومان، ربع سکه نیز با ۲۰۰ هزار تومان کاهش به ۶ میلیون تومان و سکه یک گرمی با ۵۰ هزار تومان کاهش به ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت هر مثقال طلای آبشده که تا ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت امروز به ۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده ضمن اینکه هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز از یک میلیون و ۵۱۰ هزار تومان تا این لحظه به یک میلیون و ۴۹۵ هزار تومان کاهش یافته است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->