پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

صدور کیفرخواست عامل تیراندازی در خیابان طالقانی

  • کد خبر: ۱۱۲۷۶۶
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
صدور کیفرخواست عامل تیراندازی در خیابان طالقانی
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای عامل تیراندازی به مأموران انتظامی در خیابان طالقانی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران اظهار داشت: با تکمیل روند تحقیقات قضایی در دادسرای تهران، قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست عامل تیراندازی در خیابان طالقانی که منجر به مجروح شدن چهار مأمور نیروی انتظامی شده بود، صادر شد.

دادستانی تهران تصریح کرد: متهم مذکور یک روز قبل از تیراندازی به سوی مأمورین در خیابان طالقانی، چهار نفر را با سلاح گرم در شهرستان شهریار به قتل رسانده و دو نفر را مجروح کرده بود.

صالحی یادآور شد: با توجه به اینکه اقدام نامبرده موجب رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی شده است، دادسرای جنایی تهران به سرعت پرونده را مورد رسیدگی قرار داد که در نتیجه آن امروز با تکمیل روند تحقیقات ضمن صدور قرار جلب به دادرسی، کیفرخواست نامبرده نیز صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه افزود: با توجه به مفاد کیفرخواست، این متهم در خصوص تجرید و استفاده از سلاح گرم و تیراندازی که منجر به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم شده است به اتهام محاربه و افساد فی الارض در دادگاه انقلاب تهران محاکمه خواهد شد.

این مقام قضایی همچنین خاطرنشان کرد: برای متهم در خصوص مباشرت در ارتکاب چهار فقره قتل عمدی، شروع به قتل مأمورین انتظامی و شهروندان و حمل و نگهداری سلاح گرم و مهمات غیر مجاز نیز کیفرخواست دومی صادر شده است که به زودی در «دادگاه کیفری یک تهران» به این اتهامات وی رسیدگی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در پایان با هشدار به مرتکبین جرایم خشن و اخلال گران در نظم و امنیت عمومی، تصریح کرد: افرادی که سودای چنین جرایمی را در سر می پرورانند، بدانند که دستگاه قضایی برای حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و مجازات این‌گونه افراد، قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->