جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

آیا ساترا «شهرک کلیله و دمنه» را توقیف کرده است؟

  • کد خبر: ۱۱۳۴۴۲
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
آیا ساترا «شهرک کلیله و دمنه» را توقیف کرده است؟
ساترا پس از بازبینی ۵ قسمت اول مجموعه عروسکی «شهرک کلیله و دمنه» رسما حکم توقف پخش این مجموعه را صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - اعتمادآنلاین دقایقی پیش خبر داده است که ساترا پس از بازبینی ۵ قسمت اول مجموعه عروسکی «شهرک کلیله و دمنه» رسما حکم توقف پخش این مجموعه را صادر کرده است.

از طرف دیگر سیدمصطفی احمدی، تهیه‌کننده سریال عروسکی «کلیله و دمنه»، در گفت‌وگویی با ایسنا خبر توقیف «شهرک کلیله و دمنه» را تکذیب کرده است.

روابط عمومی ساترا هم این خبر را نادرست خوانده است.

سعید مقیسه، رییس ساترا، هم در گفتگویی با مشرق گفته است:

سریال «شهرک کلیله و دمنه» از ساترا درخواست مجوز انتشار کرد؛ لذا قسمت‌های ارایه‌شده بازبینی و با عوامل تولید جلسه حضور برگزار شد و نکات منفی این سریال، ایراد‌های محتوایی و بی‌توجهی به ارزش‌های اسلامی در آن اعلام شد که پیرو اصرار تیم تولید بر ادامه ناهنجاری‌های اشاره‌شده و اصلاح نکردن آن‌ها، نامه عدم امکان پخش قبل از بارگذاری اولین قسمت ابلاغ گردید.

متاسفانه رسانه فیلم‌نت بدون توجه به روند قانونی انتشار محتوا در کشور، این سریال را منتشر کرد. پس از عکس‌العمل خانواده‌ها و مسئولین ذیربط به مشکلات اخلاقی این اثر که قبلا هم توسط ساترا اشاره شده بود، بخش‌هایی اصلاح شده است، اما به دلیل عدم اصلاح دیگر تخلفات محتوایی، هنوز مجوز انتشار صادر نشده و پخش آن غیرقانونی است. برای توقف سریال یا فیلتر پلتفرم مربوطه، نیاز به طی مراحل قانونی است که از طریق مقامات قضایی و مسئولین ذیربط در حال پیگیری هستیم.

امیدوارم روزی فرا برسد که خانواده‌های مسلمان این مرزوبوم در فضایی امن بتوانند از هنر متعهدانه ایرانی بهره‌مند شوند و کسب‌وکار تولیدکنندگان محتوا نیز، مبتنی بر فضای مجازی سالم و پررونق و پایدارتر از قبل ادامه یابد.


بیشتر بخوانید:

درباره حاشیه‌های «شهرک کلیله و دمنه» مرضیه برومند و واکنش ساترا و وزارت ارشاد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->