آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

باخت برابر برزیل در بازی آبرومندانه|رقابت والیبالی‌ها با کانادای باتکنیک

  • کد خبر: ۱۱۴۱۵۳
  • ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
باخت برابر برزیل در بازی آبرومندانه|رقابت والیبالی‌ها با کانادای باتکنیک
تیم ملی والیبال ایران در هفتمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ در دیداری نزدیک نتیجه را به برزیل پرافتخارترین تیم جهان واگذار کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در چهارمین روز هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ دو تیم ملی والیبال ایران و برزیل به مصاف یکدیگر رفتند. تیم ملی والیبال ایران با کمی هوشمندی در ست‌های اول و دوم، می‌توانست با نتیجه بهتری از میدان بازی با برزیل خارج شود، ولی در نهایت اینگونه نشد و تن به شکست سه بر صفر با نتایج (۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹) داد. در روزی که در اواخر ست اول همه چیز طبق برنامه با سرویس‌های و دریافت‌های حساب شده و حملات متنوع روی تور به سود تیم ما با روحیه و جان گرفته ما تا برتری ۲۰ بر ۱۶خوب پیش می‌رفت، به یکباره روی تک اشتباهات اواخر بازی مغلوب شدیم و حتی از حادثه مصدومیت الان سوزا هم نتوانستیم درست بهره برداری کنیم.
در ست دوم در نبود سوزا و خامی درالان فریرا جانشین او هم موقعیت خوبی بود، تا برزیل را تحت فشار قرار دهیم و باز هم به رغم بازی پایاپای همانند ست اول اسیر تجریه یاران حریف بخصوص لوکارلی، لئال، ایساک و فلاویو شدیم. در ست سوم دیگر انگیزه‌ها روی کار تیمی خوب برزیل رنگ باخت و بازی را با وجود تغییرات فراوان به حریف واگذار کردیم و دل خوش به همان بازی خوب دو ست اول و دوم شدیم که می‌تواند دستمایه درخشش در بازی با کانادا باشد.
در نهایت تیم ملی ۳ بر صفر مغلوب برزیل شد. برزیلی که در نیمه راه آلن سوزا را از دست داد و چنین بازیکنی نیز همانند والاس دسوزای معروف دچار آسیب جدی شد. اما با این همه سه بازیکن برای پیروزی سبز طلایی پوش‌ها کافی بودند.
لوکارلی، ایساک و بورنو رزنده سه مثلث پیروزی ساز تیم برزیل بودند. البته همانطور که گفتیم ملی پوشان ایران در دو ست تماشایی ظاهر شدند، سرویس‌های خطرناک حریف را مهار کردند و در حمله بسیار موفق بودند. اما از زمانی که نتوانستند به سرویس‌های هدفمند خود ادامه دهند، فرصت برای پیروزی تیم باتجربه برزیل فراهم آمد.
نبود توپگیری مناسب در زمان دفاع از مدافع یکی از مشکلات تیم ایران بود، اما انتظار داریم که در مسابقه ساعت ۱۵ امروز با کانادا بازیکنان ما حداقل مانند دو ست بازی با برزیل باشند. توپ را برسانند و توپگیری کنند.
در تیم کانادا هم هرچند پرین کاپیتان تیم غایب است، اما چند بازیکن شاخص هوک مار، والش، برکل، بلانکنو تیم خوبی را ترسیم می‌کند. کانادایی‌ها یک تیم متکی بر تاکتیک هستند و خیلی روی تک ستاره‌ها نمی‌چرخند. باید دید که تیم ایران در این مصاف چگونه ظاهر خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->