رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

 مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی به ۱۲ میلیون تومان رسید + جزئیات (۱۲ تیرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۵۲۶۵
  • ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
  • ۷
 مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی به ۱۲ میلیون تومان رسید + جزئیات (۱۲ تیرماه ۱۴۰۱)
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی از آغاز فرایند پرداخت تسهیلات مالی ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان و افزایش ۷۰ درصدی مبلغ وام نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این رقم در سال جاری به ۱۲ میلیون تومان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد اسفندیاری با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی نزدیک به ۴ میلیون نفر مستمری بگیر دارد، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران از سال ۱۳۹۹ تغییراتی داشته و امضای تفاهم‌نامه‌ای با تکیه بر منابع داخلی سازمان و اعتبارات بانک رفاه کارگران در جهت هم‌افزایی و ایجاد تعامل بیشتر، زمینه‌ساز افزایش قابل توجه ظرفیت پرداخت تسهیلات به بازنشستگان شده است.

وی با اشاره به اینکه طی ۲ سال گذشته نزدیک به ۶۰۰ هزار فقره تسهیلات به مستمری‌بگیران پرداخت شده است، تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹ بیش از ۳۳۰ هزار تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران به مبلغ ۵ میلیون تومان پرداخت شده و در سال ۱۴۰۰ نیز حدود ۳۰۰ هزار فقره تسهیلات با مبلغ ۷ میلیون تومانی پرداخت شده است.

آغاز پرداخت وام ۱۲ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی از آغاز فرایند پرداخت تسهیلات مالی ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی و افزایش ۷۰ درصدی مبلغ وام نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این رقم در سال جاری به ۱۲ میلیون تومان رسید.

اسفندیاری ادامه داد: در سال جاری تعداد ۴۱۶ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد و مبلغ این تسهیلات ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۲۴ ماهه و با کارمزد ۴ درصد خواهد بود.

وی ادامه داد: سهمیه‌های تخصیصی به کانون‌های بازنشستگان استان‌ها با توجه به تعداد بازنشستگان هر استان و اعضای کانون‌ها، تعیین و اعلام شده و اولین مرحله تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان ثبت‌نام شده توسط کانون‌های بازنشستگان پرداخت می‌شود.

اسفندیاری به مراحل بعدی ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران اشاره کرد و گفت: مراحل بعدی پرداخت تسهیلات با استفاده از سامانه هوشمندی خواهد بود که امکان دسترسی بازنشستگان را جهت ثبت‌نام فراهم خواهد کرد. به منظور حفظ سلامتی و کاهش مراجعات حضوری بازنشستگان و مستمری‌بگیران، پرداخت تسهیلات به صورت کاملا غیرحضوری انجام می‌شود.

منبع: تسنیم


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
حسین موذنی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
0
فقط اعلام وام بازنشسته تامین اجتماعی پس چرا وام را نمی‌دهید رسیدگی کنید
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
0
0
خوبه اگه ماهی ۵میلیون بزاریم رو حقوق و خرج کنیم بازم ۳ماهی زنده ایم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
0
0
لطفاازثبت نام تاپرداخت چقدرزمان میبردخیلی گرفتارومریضم
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
0
0
پس این وام زر ماری تامین اجتماعی ۱۲ میلیونی سال ۱۴۰۱ کی پرداخت می شود چهار ماه از سال گذشته موقع احتیاج باید بد هند برای بیمارستان ۴ میلیون قرض کردم برای جراحی چشم خواهشا پرداخت شود..که زخم کار را علاج کرد امین
سعید با
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
0
0
بهتره اسمشو عوض کنن ....کمک چند ساعته مناسبتره تا بگن : وام ضروری...اصولا ضروری تعریفی داره که در تعریف وام نمی گنجه چون هیچ وامی در بانکها بسرعت پرداخت نمیشه تا بتواند صرورت ایجاد شده برای گیرنده وام را مرتفع کند.با تشکر: منتظر دریافت ضروری (وام)
ثمینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
0
0
سلام یه سوال این کارمزد۴درصد روی کل وام هست یا هروام که قسط میدیم روی ان کشیده میشود کلا ۱۲میلیون با کارمزد ۴درصدچقدر رویش کشیده میشود؟
میترا سعیدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
0
0
دوسال وام ثبت نام میکنم اصلا خبری نیست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->