انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد
سرخط خبرها

تصمیم جدید روسیه؛ دریافت ارز صادرات غلات فقط با «روبل» | فروش صرفاً با کشور‌های دوست

  • کد خبر: ۱۱۵۴۲۱
  • ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
تصمیم جدید روسیه؛ دریافت ارز صادرات غلات فقط با «روبل» | فروش صرفاً با کشور‌های دوست
دولت روسیه غلات، روغن آفتابگردان و کنجاله را به فهرست محصولات صادراتی که باید خریداران هزینه آن را به‌روبل پرداخت کنند، اضافه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌نقل از راشاتودی، دولت روسیه غلات، روغن آفتابگردان و کنجاله را به فهرست محصولات صادراتی که باید خریداران هزینه آن را به‌روبل پرداخت کنند، اضافه کرده است.

بر اساس این گزارش، قطعنامه‌ای برای اجرای این تصمیم روز جمعه به تصویب رسید و در سایت رسمی اطلاعات حقوقی روسیه منتشر شد.

همچنین برای صادرات روغن آفتابگردان و کنجاله آفتابگردان روسیه، پرداخت عوارض به پول ملی این کشور یک سال تا ۳۱ اوت ۲۰۲۳ تمدید شده است.

در این سازوکار جدید پرداخت‌ها، قیمت پایه برای محاسبه عوارض صادراتی گندم ۱۵۰۰۰ روبل (بیش از ۲۶۷ دلار) در هر تن محاسبه شده است.

روسیه بزرگترین صادرکننده گندم در جهان و تأمین‌کننده عمده تخمه آفتابگردان است.

دیمیتری پاتروشف وزیر کشاورزی روسیه در ماه جاری میلادی اعلام کرد که این کشور محصولات کشاورزی را فقط به "کشور‌های دوست" صادر خواهد کرد.

به‌گفته این وزیر، برداشت غلات روسیه در سال جاری می‌تواند به ۱۳۰ میلیون تن برسد که برای تأمین نیاز‌های داخلی و اطمینان از پتانسیل صادرات کافی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->