اعتراض زاکانی به انتقادات اعضای شورای شهر تهران؛ کاملا نادرست است بهادری جهرمی: لایحه متناسب‌سازی حداقل‌بگیرها هم به مجلس ارائه شد | تصویب آیین‌نامه واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به بالا برای همه ایرانیان + فیلم شلیک پدافند هوایی در جاده قم، ارتباطی با سایت هسته‌ای نداشت اسماعیلی انتصابات جدید در وزارت فرهنگ را رد کرد + فیلم ویدئو | ظریف امشب به تلویزیون می‌رود (۲۷ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کار: رکورد تاریخی کاهش نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۳ شکست باقری در دیدار با لاوروف آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای را بررسی کرد گفت‌وگوی تلفنی امیر قطر و ماکرون درباره تحولات غزه اردوغان: اسرائیل را وادار به آتش‌بس می‌کنیم | به دنبال تقویت روابط با روسیه و چین هستیم رئیس‌جمهور پیشین روسیه: پیوستن اوکراین به ناتو یعنی اعلان جنگ باقری‌کنی: لبنان زنده‌کننده شکست‌های تاریخی برای صهیونیست‌هاست پاسخ تهران به اتهام «نقش‌داشتن ایران در ترور ترامپ» سخنگوی وزارت امورخارجه: آمریکا به برجام بازگردد؛ پاسخ متناسب خواهیم داد نماینده ایران در شورای امنیت: خروج یک جانبه آمریکا از برجام به زیان همه بود+فیلم جزئیات تازه از مذاکرات میان گروه‌های فلسطینی حماس و فتح به میزبانی چین مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب + فیلم و تصاویر ادعای اسرائیل درباره بازداشت سه صهیونیست به اتهام همکاری با ایران راهکار موقت چین و فیلیپین برای جلوگیری از جنگ گسترده | خط تماس میان رؤسای جمهور آتش‌سوزی گسترده در بغداد (۲۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واکنش چمران به بازداشت شهردار منطقه ۱۵ تهران| ممانعت از ورود سگ به پارک‌ها قانونی است

  • کد خبر: ۱۱۶۶۴۴
  • ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
واکنش چمران به بازداشت شهردار منطقه ۱۵ تهران| ممانعت از ورود سگ به پارک‌ها قانونی است
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حادثه تلخ سقوط یک کودک در منطقه ۱۵ واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی چمران در حاشیه برگزاری جلسه شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش خبرنگاران درخصوص علل و دلایل سقوط کودک در فضای سبز منطقه ۱۵ اظهار کرد: اولا این حادثه تلخ را به خانواده این کودک تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: دوما باید به این نکته اشاره کرد که اصلا آنجا (محل سقوط کودک) بوستان نبوده و یک رمپ و لوپی در مجاورت بزرگراه بسیج بوده که جایی برای استراحت نبوده و نیست. البته این فضای خطرناک دارای چمن بوده است، اما به هر ترتیب جایگاه استراحت نبوده است.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تردد خودرو‌ها و اتومبیل‌ها و پیچ خطرناک در کنار این رمپ و لوپ گفت: متاسفانه این کودک در این فضا و در قناتی که زیر این فضای سبز بوده است سقوط کرده و جان سپرده است.

چمران با بیان اینکه این رمپ و لوپ و فضای سبز مربوط به دهه هفتاد بوده و در آن زمان احداث شده است، تصریح کرد: متاسفانه یک مقداری سر قنات ریزش کرده و متاسفانه کودک را به پایین کشیده است. ضمن اینکه عمق قنات نیز در ابتدا ۳۰ متر بوده که به مرور عمق آن به ۵۰ متر افزایش یافته است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا شهردار منطقه ۱۵ نیز در این حادثه بازداشت شده است یا خیر؟ گفت: متاسفانه شهردار منطقه بازداشت شده و هنوز وثیقه‌ای از سوی مراجع قضایی قبول نشده و اعلام کرده‌اند که باید وثیقه شخصی و نقدی آورده شود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه قطعا شهردار منطقه ۱۵ در این حادثه تقصیری نداشته است، خاطرنشان کرد: نهایتا این فضاسازی‌های خبری تمام خواهد شد و موضوع شفاف می‌شود.

چمران همچنین در خصوص دستورالعمل و متن نامه اخیر نیروی انتظامی مبنی بر ممنوعیت ورود سگ‌ها به درون پارک‌ها اظهار کرد: نیروی انتظامی در این بخش براساس قانون عمل کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->