تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

آب خیار، فشار خون را متعادل می‌کند

  • کد خبر: ۱۱۶۷۳۶
  • ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
آب خیار، فشار خون را متعادل می‌کند
آنجلیکا دووال، متخصص تغذیه، فیتوتراپیست در گزارشی در خصوص مصرف خیار در تابستان می نویسد: خیار یکی از محبوب ترین سبزیجات در تابستان است و با ارزش ترین خاصیت خیار محتوای بالای درون آن است.

به گزارش شهرآرانیوز، دووال می گوید: "خیار سرشار از پتاسیم است که این مزیت اصلی آن است."

این متخصص تغذیه ادامه می دهد: نوشیدن آب خیار ممکن است به عادی سازی فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون کمک کند. او نحوه درست کردن "لیموناد" را توضیح می دهد.اگر آب خیار را با آب معدنی با ترکیب نصف به نصف بیفزایید، نعناع و لیمو اضافه کنید، یک لیموناد با طراوت دریافت می کنید. این نوشیدنی در گرما، می تواند فشار خون بالا را کاهش دهد و احساس بهتری داشته باشید."
 
این متخصص تغذیه هشدار داد: با این حال، سبزیجاتی که در فروشگاه ها به فروش می رسند، گاهی حاوی موادی هستند که نه تنها سالم نیستند، بلکه برای سلامتی مضر هستند. به گفته او، خیارهای خریداری شده در مغازه باید پوست کنده شوند."
 
دووال معتقد است: "در پوست خیار، نیترات ها و مواد شیمیایی که بخشی از کودها بودند جمع می شوند. آنها می توانند در حین رشد خیار وارد آن شوند. وقتی پوست آن را جدا می کنیم، محصول تمیزتر و با کیفیت تر به دست می آوریم."
 
او افزود: نباید از ترشی خیار یا خیارشور به خصوص در شب سوء استفاده کنید. این متخصص تغذیه گفت: سدیم موجود در خیار شور می تواند منجر به احتباس آب در بدن، تورم و افزایش فشار شود.ما می توانیم حداکثر فواید سلامتی از خیارهای تازه پوست کنده که بدون استفاده از مواد شیمیایی رشد می کنند به دست بیاوریم.بهتر است، خیارهایی که از باغ خودمان چیده شده اند را مصرف کنیم، زیرا ما به وضوح کنترل می کنیم که از چه کودهایی هنگام کاشت استفاده می کنیم، و به وضوح می دانیم که هیچ ماده شیمیایی در این محصول وجود ندارد."
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->