رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

تذکر نمایندگان به «رئیسی» درباره مهار تورم و قطع وابستگی ریال به دلار

  • کد خبر: ۱۱۶۸۶۱
  • ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
تذکر نمایندگان به «رئیسی» درباره مهار تورم و قطع وابستگی ریال به دلار
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور مبنی بر ضرورت برنامه ریزی برای مهار تورم و قطع وابستگی ریال به دلار را قرائت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که به شرح زیر است:

-تذکر کتبی احمد جباری نماینده بندر لنگه، بستک و پارسیان و جمعی از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی؛ مبنی بر لزوم برنامه ریزی جهت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بندر لنگه، همچنین تذکر این نماینده به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ مبنی بر لزوم حل مشکل عدم پوشش تلفن همراه و اینترنت در بخش‌های وسیعی از شهرستان‌های بندر لنگه، بستک و پارسیان.

-تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان و جمعی از نمایندگان به وزرای کشور و آموزش و پرورش؛ مبنی بر اینکه چرا در زیرمجموعه وزارت کشور و قانون حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر مصوب سال ۹۴ عمل نمی‌شود.

-تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان به وزیر نیرو؛ مبنی بر لزوم برق رسانی و احداث خطوط نفوذی برق چاه‌های کشاورزی با توجه به تکلیف قانونی مقرر در ماده ۳۵ قانون برنامه و ظرفیت ایجاد شده در تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱، همچنین همچنین تذکر این نماینده به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ مبنی بر لزوم رسیدگی به عملکرد بسیار ضعیف دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص برآورده شدن حداقل‌ها و ضرورت‌های بخش بهداشت و درمان در شهرستان‌های قروه و دهگلان، تذکر این نماینده به وزیر دادگستری؛ مبنی بر ضرورت تسریع در صدور اسناد مالکیت املاک تجاری و خانگی و شهر دلبران توابع شهرستان قروه.

-تذکر مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد و چگینی و جمعی از نمایندگان به وزیر نیرو؛ مبنی بر ضرورت سفر به استان محروم لرستان.

-تذکر حسین میرزایی نماینده اصفهان و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور؛ مبنی بر ضرورت برنامه ریزی برای مهار تورم و قطع وابستگی ریال به دلار.

-تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل و جمعی از نمایندگان به وزیر کشور؛ مبنی بر ضرورت کمک به شهرداری‌های کوچک در خصوص تامین ماشین آلات کار‌های عمرانی و پرداخت حقوق.

-تذکر جلال محمودزاده نماینده مهاباد به ریاست جمهور؛ مبنی بر لزوم اقدام به موقع سازمان محیط زیست در رابطه با اعلام آلایندگی دوره‌ای صنایع آلاینده.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->