نتیجه و ویدیو مسابقه مهسا جاور و زینب نوروزی در شانس مجدد روئینگ دو نفره المپیک پاریس ۲۰۲۴ پخش زنده بازی‌های ورزشکاران ایرانی در روز سوم المپیک پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دایی: طارمی در فصل پیش‌رو حداقل ۱۵ گل برای اینتر به ثمر می‌رساند زمان بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | آخرین تقابل اسطوره‌های تنیس در المپیک؟ گلزنان ایران به ولز در استقلال + عکس مرادمند رسما از استقلال جدا شد| تراکتور مقصد بعدی؟ بازگشت ماجدی از کرمان بعد از ماجرای احضار چلسی چشم‌انتظار بازگشت پالمر توافق دوساله کاکوتا با استقلال | بازیکن محبوب آنچلوتی زیر نظر نکونام! ثبت‌نام سوم برای انتخابات هیئت‌فوتبال خراسان رضوی؟ کار بزرگ جودوکار الجزایری در المپیک پاریس المپیک ۲۰۲۴ پاریس | نادال و جوکوویچ بهم رسیدند روز درخشان راسل و همیلتون در بلژیک برنامه روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۳ ورزشکار در ۲ رشته نتایج روز دوم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۷ مرداد ۱۴۰۳) | حذف ۳ نماینده ایران از المپیک برنامه بازی‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس + جدول استقلال و پرسپولیس در همه بازی‌های آسیایی مهمان می‌شوند مصدومیت هویلند و یورو در جریان شکست منچستریونایتد حسینی در استقلال ماندنی شد + عکس جاور: باید خوش شانس باشیم نفرات جدید در ترکیه به استقلال اضافه می‌شوند
سرخط خبرها

پیشنهاد جذاب پی‌اس‌جی به مسی

  • کد خبر: ۱۱۶۹۹۳
  • ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
پیشنهاد جذاب پی‌اس‌جی به مسی
نشریه اسپانیایی مارکا گزارش داده است که پی اس جی به مسی پیشنهاد داده که قراردادش را برای یک سال بیشتر یعنی تا ۲۰۲۴ تمدید کند.

به گزارش شهرآرانیوز، قرارداد مسی با پی اس جی در تابستان ۲۰۲۳ به اتمام می‌رسد و به گفته مارکا، شایعاتی که در مورد بند تمدید خودکار تا ۲۰۲۴ مطرح شده بود، صحت ندارد. باشگاه پی اس جی به نزدیکان مسی گفته است که آماده تمدید تا ۲۰۲۴ هستند هر چند که هنوز جزییات دقیقی از ارقام پیشنهادی ارائه نشده است.

مارکا گزارش داده است که پی اس جی به شدت به تمدید قرارداد مسی علاقمند است هر چند که لئو و نزدیکانش فکر می‌کنند که برای پاسخ دادن به این پیشنهاد، زود است و به همین خاطر عجله‌ای برای ارائه پاسخ ندارند. نقشه مسی این است که تا پایان جام جهانی منتظر بماند چرا که مسابقات جام جهانی از نظر روحی برای او خیلی مهم است و بعد از مسابقات می‌تواند با قطعیت بیشتری در مورد اینده خود تصمیم بگیرد.

باشگاه پی اس جی حس می‌کند که مسی پس از یک سال به خوبی با فوتبال فرانسه هماهنگ شده و در سال آینده عملکرد به مراتب بهتری را ارائه خواهد داد و آمار گل‌ها و پاس گلهایش را افزایش خواهد داد. پاریسی‌ها می‌دانند که لئو از نظر تبلیغاتی نیز برایشان خیلی مهم است و درآمدهایشان با حضور این فوق ستاره افزایش پیدا می‌کند. در هر صورت به نظر می‌رسد که برای مشخص شدن آینده مسی پس از سال ۲۰۲۳ باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->