تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری
سرخط خبرها

دستگیری سریع اشرار مسلح پس‌از سرقت اتوبوس اهواز + فیلم

  • کد خبر: ۱۱۷۲۵۶
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
دستگیری سریع اشرار مسلح پس‌از سرقت اتوبوس اهواز + فیلم
رییس اداره آگاهی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: با اقدامات فنی پلیسی اعضای سه نفره یک باند سارق مسلح که اواخر خرداد ماه اقدام به سرقت وسایل مسافران یکدستگاه اتوبوس در محور اهواز - مسجد سلیمان کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ سهراب حسین نژاد روز شنبه افزود: اواخر خردادماه امسال یکدستگاه اتوبوس مسافربری در محور مسجد سلیمان به اهواز توسط خودرویی که مجهز به تجهیزات پلیسی بوده متوقف شد.

وی ادامه داد: سارقان مسلح با پوشش پلیس وارد اتوبوس شده و با ایجاد ارعاب اقدام به سرقت اموال مسافران نمودند که به دلیل حساسیت موضوع، پیگیری شناسایی و دستگیری این سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رییس اداره آگاهی فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار داشت: با اقدامات تخصصی پلیسی در مرحله اول مخفیگاه ۲ تن از عوامل اصلی این سرقت شناسایی و دستگیر شدند که از محل اختفای این افراد یک عدد بیسیم، یک قبضه اسلحه کلانشینکف، فلاشر پلیسی، جلیقه ضد گلوله و یک پلاک انتظامی جعلی کشف شد.

حسین نژاد ادامه داد: خودروی پژویی که سارقان به وسیله آن اقدام به سرقت کرده بودند نیز از مخفیگاه این سارقان کشف و توقیف شد.

وی اظهار داشت : در مرحله دوم نیز به تلاش ماموران انتظامی استان یکی دیگر از اعضای این باند در یک درگیری مسلح پس از مجروح شدن دستگیر شد.

وی گفت: سارقان دستگیر شده سابقه دار بوده و تا کنون به چهار فقره سرقت مسلحانه و ۱۰ فقره سرقت به عنف اعتراف کرده اند ضمن اینکه این سارقان، سرقت از مسافران اتوبوس را در زمانی اجرا کرده اند که با قید وثیقه از زندان آزاد شده بودند.

وی با اشاره به انتشار ویدیویی جدید در شبکه های اجتماعی پیرامون راهزنی یک دستگاه اتوبوس توسط سارقان مسلح در مسیر مسجد سلیمان به اهواز در جمعه شب گذشته گفت: این تصاویر متعلق به همان سرقت یک ماه پیش است و جدید نیست.

 ۲۳ خردادماه امسال فیلمی در فضای مجازی در رابطه با سرقت وسایل مسافران یک دستگاه اتوبوس منتشر شد که در اولین واکنش سرهنگ کیومرث کشوری سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز ۲۴ خرداد ماه از به دست آمدن سر نخ‌هایی از سارقان خبر داده و اعلام کرده بود که نتیجه اقدامات پلیس به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تصاویری از این سرقت مسلحانه که یک ماه پیش انجام شده،از روز جمعه گذشته(۲۴ تیرماه) بار دیگر در فضای مجازی استان به صورت گسترده منتشر و ادعا شده بود که این سرقت در ساعت های گذشته به وقوع پیوسته است.

مشاهده فیلم در اینجا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->