نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

آقاجانپور: با تدابیری که کادر فنی اندیشید، ژاپن را بردیم

  • کد خبر: ۱۱۷۵۱۷
  • ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
آقاجانپور: با تدابیری که کادر فنی اندیشید، ژاپن را بردیم
بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از پیروزی مقابل ژاپن در رقابت‌های کاپ آسیا گفت: دیدار با ژاپن سخت‌ترین بازی ما در گروه بود، اما توانستیم به خوبی آن‌ها را متوقف کنیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، متین آقاجانپور بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از از پیروزی مقابل تیم ژاپن در رقابت‌های کاپ آسیا اندونزی گفت: این دیدار سخت‌ترین بازی ما در گروه بود و خدا را شکر توانستیم این بازی را با تدابیری که کادر فنی اندیشیدند، ببریم.
وی افزود: همانطور که در بازی‌های قبلی مشخص بود، تیم ژاپن بسیار شوتیست است و روی پرتاب‌های سه امتیازی برنامه دارند. خدا را شکر توانستیم آن‌ها را متوقف کنیم و با اختلاف خوبی بازی را ببریم. امیدوارم بتوانیم در مرحله‌های بعدی هم همین قدر خوب و با انگیزه بازی کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->