نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

تکرار شکست تلخ بسکتبالیست ها مقابل اردن

  • کد خبر: ۱۱۷۹۰۴
  • ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
تکرار شکست تلخ بسکتبالیست ها مقابل اردن
تیم بسکتبال ایران با شکست برابر اردن از راهیابی به جمع ۴ تیم برتر آسیا بازماند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و اردن در رقابت های کاپ آسیا ساعت ۱۵ در سالن سنایان جاکارتا آغاز شد.
ایران با سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی و حامد حدادی بازی را آغاز کرد.
کوارتر نخست اردن با یک بازی حساب شده و درخشش دار تاکر و فردی ابراهیم ۲۴ - ۱۸ به برتری رسید.
ایران با بازی خوب جمشیدی و حدادی وقت دوم بهتر کار کرد و البته اردن پا پس نکشید تا تساوی ۲۰-۲۰ حاصل کار باشد و اردن ۴۴-۳۸ برنده به رختکن برود.
کوارتر سوم با روشن شدن موتور یخچالی ایران امتیازات پیاپی گرفت تا ۲۹-۲۰ به برتری برسد و ۶۷-۶۴ پیش بیفتد.
 کوارتر چهارم بازی موثر احمد دووری اوغلو، دار تاکر، فردی ابراهیم ایران را چند دقیقه روی ۳ امتیازی که گرفته بود نگه داشت و چند امتیاز پیاپی گرفت.
ایران در لحظات پایانی دفاع Trap اعمال کرد. چند امتیاز جبران‌شد، اما اردن با برتری ۹۱-۷۶، برای دومین بار در تاریخ ایران را در یک چهارم نهایی آسیاکاپ حذف کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->