جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

فیلمسازان مشهدی در سومین نشست پاتوق فیلم گردهم آمدند

  • کد خبر: ۱۱۷۵۲۹
  • ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
فیلمسازان مشهدی در سومین نشست پاتوق فیلم گردهم آمدند
سومین نشست پاتوق فیلم مشهد با اکران فیلم «بومرنگ» اثر اشکان ضیائی در پردیس سینمایی هویزه برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان قصابیان، فیلمساز در سومین نشست پاتوق فیلم مشهد که با اکران فیلم بومرنگ در پردیس سینمایی هویزه برگزار شد، اظهار کرد: پاتوق فیلم مشهد این فرصت را فراهم کرد تا نسل‌های مختلفی از فیلم‌سازان مشهد در کنار هم جمع شوند و همراه با استقبال مخاطبان به تماشای فیلم‌های یکدیگر بپردازند.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ سال پس از ساخت فیلم بومرنگ به تماشای آن نشسته‌ایم اما هنوز برای مخاطب جذابیت دارد، افزود: فیلم‌سازی تلفیق تکنولوژی با ذوق و سلیقه فیلم‌ساز است و هرچه در این زمینه رشد کنیم، تغییرات محسوس‌تر می‌شود و این گذشت زمان بلوغ هنرمند و نوع تغییر نگاه را به دنبال خواهد داشت.

اشکان ضیائی، کارگردان فیلم بومرنگ در ادامه این نشست با توضیح درباره نام فیلم خود گفت: بومرنگ وسیله شکار در کشور استرالیاست و زمانی که آن را پرت می‌کنند، به سوی شخص برمی‌گردد. به این دلیل نام بومرنگ برای فیلم انتخاب شد تا این نکته را یادآور شویم که برخی رفتارها ممکن است عواقب بدی داشته باشد و دلیل آن اتفاقات بد از خود ما شروع شده باشد.

وی افزود: فیلم‌نامه بومرنگ در سال ۱۳۸۳ نوشته و سه مرتبه به مرحله پیش‌تولید رفت تا اینکه سال ۱۳۸۹ ساخته شد و نخستین مرتبه از شبکه سه سیما پخش و بعد در شبکه‌های دیگر سیما نیز روی آنتن رفت.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد، این نویسنده و کارگردان خاطرنشان کرد: ساخت هر فیلم باعث کسب تجربه می‌شود و قطعا امکان تولید آثار بهتر از هر کاری که ساخته می‌شود، پس آن وجود خواهد داشت.

مراسم محمدرضا فرهادی‌نیا، دبیر انجمن تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه نشست‌های پاتوق فیلم مشهد فرصتی برای معرفی فیلم‌سازان جوان مشهدی است، بیان کرد: سعی ما بر این است تا دستاورد این نشست‌ها، حمایت از فیلم‌سازان مشهد و جذب سرمایه‌گذار در این عرصه باشد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->