قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر
سرخط خبرها

حریف والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی چگونه تیمی است؟

  • کد خبر: ۱۱۷۷۵۸
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
حریف والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی چگونه تیمی است؟
مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ در گروه مردان از فردا (چهارشنبه ۲۹ تیرماه) در شهر بولونیا آغاز می‌شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های ایران و لهستان روز پنج‌شبنه ۳۰ تیرماه در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ در شهر بولونیا درحالی به مصاف هم خواهند رفت که تیم ایران نسبت به هفته سوم تغییری در ترکیب خود نداده است، اما لهستانی‌ها گرگور لوماچ پاسور باتجربه خود را دوباره به میدان می‌آورند.
دو تیم قبلا و در هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در شهر گدانسک لهستان مقابل ۱۵ هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که تیم ملی والیبال کشورمان با درخشش بازیکنان جوان خود موفق به شکست حریف قدرتمند خود با نتیجه سه بر دو شد تا نخستین شکست خانگی لهستان مقابل ایران در تاریخ والیبال رقم بخورد.
تیم ملی والیبال لهستان روز گذشته ۱۴بازیکن خود برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که بر این اساس الکساندر اشلیوکا، کامیل سمنیوک، توماش فورنال، یاکوب کوچانوفسکی، جاکوب پوپیفتاک، ماتئوش بینیک، کارول بوترین، پاول زاتورسکی، لوکاس کاشمارک، بارتوش کورک، مارسین جانوش، گرگور لوماچ، کارول کلوس و بارتوش بدنوژ ۱۴ بازیکن عقاب‌ها در این مرحله از رقابت‌ها هستند.
لوماچ پاسور با تجربه و ۳۴ ساله تیم ملی لهستان همبازی میلاد عبادی‌پور در تیم اسکرا بلخاتف در پلاس‌لیگا بوده و شناخت خوبی نسبت به کاپیتان تیم ملی والیبال ایران دارد.
ایران هم با کاپیتان میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، احسان دانش‌دوست به عنوان قدرتی‌زن دریافت‌کننده، محمدطاهر وادی و فاضل پژومان به عنوان پاسور، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امیررضا سرلک و محراب ملکی‌سرخی به عنوان مدافع میانی، امین اسماعیل‌نژاد و بردیا سعادت به عنوان قطر پاسور، محمدرضا حضرت‌پور و ابوالفضل قلی‌پور به عنوان لیبرو در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها حضور یافته است.
در حال حاضر تمامی تیم‌ها با حداکثر قدرت و نفرات خود برای پیکار با یکدیگر به بولونیا آمده‌اند تا شاهد یک نبرد تمام‌عیار بین قدرت‌های والیبال دنیا باشیم.
مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال از روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه با دیدار تیم‌های آمریکا و برزیل در مرحله یک‌چهارم نهایی از ساعت ۲۰:۳۰ در شهر بولونیا آغاز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->