شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

خط و نشان سرمربی پرسپولیس برای بازیکنان جدید و قدیمی!

  • کد خبر: ۱۱۷۸۶۶
  • ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
خط و نشان سرمربی پرسپولیس برای بازیکنان جدید و قدیمی!
سرمربی پرسپولیس به بازیکنانش اعلام کرده که اجازه جدایی به کسی را نخواهد داد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در روزهای گذشته که علیرضا ابراهیمی مدافع پرسپولیس با قراردادی به تیم نساجی مازندران پیوست تا شاگرد حمید مطهری شود. در چند روز گذشته هم صحبت‌هایی در خصوص جدایی احتمالی احمد گوهری و مهدی عبدی از پرسپولیس به گوش می‌رسید که البته هیچکدام به نتیجه نرسید.

در همین خصوص یحیی گل‌محمدی به مسئولان باشگاه پرسپولیس و البته بازیکنان این تیم تأکید کرده که به جز منوچهر صفروف و در شرایطی شرزود تیمروف اجازه جدایی به بازیکن دیگری نمی‌دهد و نمی‌خواهد بازیکن دیگری از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شود.

به این ترتیب به جز دو خارجی پرسپولیس یعنی صفروف و تمیروف بازیکن دیگری از جمع پرسپولیسی‌ها جدا نخواهد شد تا با اضافه شدن دو بازیکن تیم پرسپولیس برای فصل جدید تکمیل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->