حاجی بگلو: کاهش دوره شوراها به ۳ سال، نقش شوراها را کمرنگ می‌کند | قانون انتخابات آتی شوراها نیازمند اصلاح است آغاز به کار بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان، تاسیسات و صنایع سرمایشی و گرمایشی در مشهد + فیلم استاندار خراسان‌رضوی به مناطق زلزله‌زده شهرستان کاشمر رفت (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) مروری بر تاریخ اولین حضور تلفن‌های خودکار در منزل مشهدی‌ها شهردار مشهد از اجرای عملیات روکش آسفالت بزرگراه آزادی این شهر خبر داد برگزاری رویداد تابستانه گل های اطلسی در مشهد مشهد در جشن دهه ولایت گلباران می‌شود آخرین فرصت بهره‌مندی از تخفیفات ویژه عوارض ساخت‌وساز در مشهد؛ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ نورافشانی ۵٠ نقطه شهر مشهد در شب عید غدیرخم پایه‌گذاری سومین مجتمع رفاهی شهرداری مشهد ترافیک روان در دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید میرزایی مشهد طراحی سامانه صدور بارنامه توسط شهرداری مشهد + فیلم شهروندخبرنگار | گلایه شهروند از ترافیک و عملیات عمرانی بولوار فکوری مشهد + پاسخ شهردار مشهد مقدس: در راستای سامان‌دهی «کال زرکش» ۴ پروژه در حال اجراست آمادگی هتل های مشهد جهت استقبال از زائران دهه ولایت | افزایش قیمت نخواهیم داشت حفظ مشارکت شهروندان در نگهداری فضای سبز شهری مشهد کارگر فرودگاه مشهد کیف پول ۷۰۰ میلیونی را به صاحبش برگرداند خدمت‌رسانی ۳۸۰۰ دستگاه تاکسی در روزهای عرفه و عید سعید قربان در مشهد ایستگاه شریعتی مترو مشهد میزبان «مترو گالری» ۱۱ هزار سفر با دوچرخه‌های بایدو در یک هفته گذشته
سرخط خبرها

رویداد نقشه فرصت های کسب و کار شهر مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۱۱۸۰۴۱
  • ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
رویداد نقشه فرصت های کسب و کار شهر مشهد برگزار شد
 رویداد نقشه فرصتهای کسب و کار شهر مشهد با مشارکت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه های انسانی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این رویداد که صبح امروز در محل زیست پارک برگزار شد، ابتدا محمد جواد مشیری، مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی نسبت به تشریح فعالیت‌های سازمان و ظرفیت‌های درآمدی پایا پرداخت.


مشیری در ادامه گفت: شهر مقّدس مشهد دارای ظرفیت‌های درآمدی ویژه از قبیل زیارت، گردشگری، سلامت، همجواری با سه کشور به عنوان هاب منطقه می‌باشد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده مطلوب شود و مدیریت مطلوب این ظرفیت‌ها منتج به درآمد پایدار شهری و مزیت رقابتی ویژه خواهد شد.


مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی گفت: این رویداد باعث اتصال نیاز‌ها به فرصت‌های کسب و کار و توزیع مناسب فرصت‌ها برای پاسخ بهینه کارآمد و اثر بخش به این نیاز‌ها در محدوده شهر می‌گردد.
مشیری در پایان باذکر چند مثال عنوان کرد: تمرکز این سازمان به دارایی‌های نامشهود شهر به عنوان مزیت رقابتی پایدار و شناسایی فرصت‌های درآمدی جدید خواهد شد.


در ادامه این رویداد مهدی یاراحمدی مدیر کل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد گفت: هدف از برگزاری این رویداد‌ها همفکری و استفاده از خرد جمعی است.
وی گفت: کسب درآمد‌های پایا و استفاده از ثروت انباشته شده و نهایتاً دستیابی به اقتصادی پویا، مولد و زاینده از برنامه‌های مدیریت شهری است.


یار احمدی در ادامه گفت: شناسایی فرصت‌های جدید از اولویت‌های مدیریت شهری می‌باشد و با مشارکت سرمایه‌های انسانی خلاق و نوآور امکان پذیر است.
در پایان رویداد پرسش و پاسخ با مدیرعامل و معاونان سازمان برگزار شد و به سوالات مدعوین در خصوص ظرفیت‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی پاسخ لازم ارائه گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->