اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فرشید اسماعیلی نیامده مصدوم شد

  • کد خبر: ۱۱۸۷۳۱
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
فرشید اسماعیلی نیامده مصدوم شد
خرید جدید فولاد تنها چند روز بعد از عقد قرارداد با این تیم و در جریان یک بازی دوستانه در اردوی ترکیه، دچار پارگی رباط صلیبی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیش از سفر تیم فوتبال فولاد خوزستان به ترکیه برای برپایی اردویی چند روزه و برگزاری چند دیدار دوستانه بود که فرشید اسماعیلی شماره هشت سابق استقلال به عنوان آخرین خرید جواد نکونام به سایر بازیکنان تیم ملحق شد تا قرمزپوشان اهوازی با قدرت بیشتری آماده فصل جدید شوند.

حالا، اما در شرایطی که چند روز بیشتر از خبر عقد قرارداد رسمی اسماعیلی با باشگاه فولاد خوزستان سپری نشده، این بازیکن در جریان دیدار دوستانه برابر الشحانیه با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده تا بازه زمانی‌ای بین ۶ تا ۹ ماه را دور از میادین باشد و با این وصف احتمالا او فصل بیست و دوم فوتبال ایران را به همین دلیل از دست خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->