نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

شهروز، تنها مشهدی دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال

  • کد خبر: ۱۱۹۲۴۰
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
شهروز، تنها مشهدی دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال
تنها مشهدی فهرست جدید تیم‌ملی والیبال امیدوار است در فهرست نهایی بهروز عطایی برای حضور در آوردگاه جهانی باشد

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ ستاره شهداب یزد و کاپیتان تیم‌ملی ب والیبال ایران بالاخره در ۳۲ سالگی خودش را به فهرست نهایی تیم‌ملی بزرگ‌سالان رسانده است تا رؤیای بازی در آوردگاه جهانی را برای خودش شدنی ببیند. بازیکن مشهدی که در همه سال‌های حضورش در لیگ‌برتر والیبال که شاید به یک دهه برسد، همواره یک دریافت‌کننده قدرتی آماده و سرحال بوده، اما هیچ‌گاه به تیم‌ملی دعوت نشده است.

او چند باری تا پای پوشیدن پیراهن تیم‌ملی الف پیش رفته، اما همواره یا از فهرست نهایی خط خورده یا به تیم‌ملی ب رفته است. شهروز همایون‌فرمنش که امسال با شهداب یزد در لیگ‌برتر به قهرمانی رسید و در لیگ قهرمانان آسیا هم سوم شد، برای حضور جزو نفرات اصلی تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی لهستان کاری سخت در پیش دارد. با وجود این، معتقد است حتما مسافر «ورشو» خواهد بود.

یک فصل رؤیایی با شهداب یزد که برای تو به تیم‌ملی ختم شد...

همین‌طور است. خداراشکر فصل خوبی را در شهداب داشتم و با این تیم قهرمان ایران و سوم آسیا شدیم.

بعد از چند سال وقفه حالا دوباره یک مشهدی به تیم‌ملی دعوت شده است. نظرت چیست؟

خوش‌حالم. بعد از امیر حسینی و فرهاد ظریف دیگر کسی از مشهد به تیم‌ملی دعوت نمی‌شد و خوش‌حالم که حالا من این طلسم را شکستم. به‌دلیل مسائل پشت پرده در این سال‌ها هیچ‌وقت نتوانستم پیراهن تیم‌ملی الف را بپوشم، اما حالا با آمدن بهروز عطایی این فرصت دست داد تا شایستگی‌هایم را نشان دهم.

قبلا با عطایی کار کرده بودی؟

بله. دو سال پیش در هراز آمل.

عطایی را چطور می‌بینی؟ شاید به تو خیلی اعتقاد دارد...

ما از هم شناخت خوبی داریم. ایشان به من اعتقاد دارد و من هم می‌توانم خواسته‌‎هایش را در زمین اجرا کنم. ما در رقابت‌های VNL مشکل دریافت داشتیم و فکر می‌کنم به همین دلیل بهروز عطایی من را به اردو فراخوانده است. امیدوارم بتوانم به تیم‌ملی کمک کنم.

شانزده نفر به اردو دعوت شدند و دست‌آخر چهارده نفر راهی لهستان خواهند شد. فکر می‌کنی در فهرست نهایی باشی؟

شک ندارم. من حالا کاپیتان تیم‌ملی ب هستم و قرار است از ۱۸ تا ۲۷ مرداد در قونیه و در مسابقات کشور‌های اسلامی حاضر باشم. بعد از آن به تیم‌ملی الف ملحق می‌شوم.

به‌نظر تو تیم‌ملی با نمایشی که در VNL داشت، می‌تواند در رقابت‌های جهانی موفق شود؟

رقابت‌های جهانی بعد از المپیک بالاترین سطح مسابقات والیبال در جهان است و همه تیم‌ها با حداکثر توان وارد می‌شوند. بچه‌های ما در VNL عملکرد خوبی داشتند و همین مسئله انتظارات مردم را زیاد کرده است. اما معتقدم ما در لیگ جهانی باید پله‌به‌پله بالا برویم. ابتدا باید به فکر صعود از دور گروهی باشیم. اگر در جمع هشت تیم برتر دنیا قرار بگیریم، شاهکار کرده‌ایم و اگر هم به جمع چهار تیم برسیم که دیگر باید اسمش را گذاشت «تاریخ‌سازی».

برگردیم به لیگ‌برتر. وضع خودت چطور است؟ امسال هم با شهداب هستی؟

نه. یعنی هنوز چیزی مشخص نیست. چند پیشنهاد خوب دارم که باید به آن فکر کنم.

ممکن است به مشهد برگردی؟

شنیدم امسال تیم چیپس کامل قرار است در لیگ‌برتر حاضر شود، اما مطمئنا امسال در مشهد نخواهم بود. تا در سال‌های آینده چه پیش آید.

وضعیت والیبال مشهد چطور است؟

چند سالی است که متأسفانه کدورت‌ها و اختلافات، والیبال مشهد را به محاق برده بود و حالا ظاهرا این کدورت‌ها برطرف شده است و امیدوارم دوباره مشهد در لیگ‌برتر تیمی داشته باشد تا جوانان بااستعداد بتوانند خودشان را به والیبال کشور معرفی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->