نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

باخت مصلحتی روی دایره طلایی!

  • کد خبر: ۱۱۹۲۴۲
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
باخت مصلحتی روی دایره طلایی!
نمایندگان مشهد در لیگ دسته‌اول کشتی با وجود شکست مقابل رقبای اصلی، به یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کردند

رقابت‌های دور برگشت لیگ‌برتر کشتی آزاد برگزار شد و دو نماینده مشهد در این مسابقات با وجود شکست مقابل رقبای اصلی به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند. تیم‌های کشتی آزاد صنایع غذایی معینی‌پور و گروه ساختمانی جاودانی به‌ترتیب در گروه C و D این رقابت‌ها در جایگاه دوم جدول گروه خود قرار گرفتند تا صعود کنند. نقطه تاریک این صعود شکست هر دو نماینده مشهد در گروه‌های خود مقابل تیم‌های صدرنشین بود. البته گفته می‌شود این باخت‌ها مصلحتی بوده است و نمایندگان مشهد برای رویارونشدن در مرحله یک‌چهارم نهایی با یکدیگر به این شکست‌ها تن داده‌اند.

گروه C| باخت در خانه

تیم کشتی آزاد صنایع غذایی معینی‌پور که دور رفت رقابت‌ها را در گروه C با دو پیروزی و یک شکست پشت‌سر گذاشته است، انگیزه‌های زیادی داشت تا با برتری مقابل صدرنشین دور رفت، یعنی کارینا شمال، هم انتقام اتفاقات تلخ دور رفت را بگیرد و هم صدرنشین گروه شود. شاگردان علیزاده در بازی نخست ۹ بر ۱ هیئت کشتی سنندج را با اقتدار از پیش‌رو برداشتند. مشهدی‌ها در بازی دوم هم ۸ بر ۲ قند تنهای کرمانشاه را با شکست بدرقه کردند تا همه‌چیز به بازی بعدازظهر پنجشنبه در سالن خانه کشتی حمید توکل بکشد. جایی که تیم مشهد باید با کارینا شمال جدالی انتقامی را برگزار کند. دیداری که با سه شکست بد برای نماینده مشهد در همان سه وزن ابتدایی آغاز شد تا تقریبا تکلیف کار روشن شود. تیم صنایع‌غذایی معینی‌پور در این مبارزه ۶ بر ۴ بازنده شد تا در همان جایگاه دومی دور رفت به کارش در این گروه پایان دهد و جواز حضور در مرحله بعد را به‌دست بیاورد.

گروه D| باخت با بدشانسی

تیم گروه ساختمانی جاودانی، تیم غیربومی مشهد در لیگ دسته‌یک کشتی، دور رفت را با صدرنشینی گروه D به پایان رساند. با وجود این، شاگردان افضلی، سرمربی کرمانشاهی تیم مشهد، در دور برگشت قافیه را به کالاآوران ایساتیس شهر قدس تهران باختند. نماینده مشهد در دور برگشت دو پیروزی خوب مقابل تیم آکادمی علیرضا حیدری و امید‌های لرستان به‌دست آورد، اما مقابل میزبان بازی‌های برگشت یعنی تیم شهر قدس تهران در بازی برابر و تساوی پنج‌پنج بازنده شد.

نکته عجیب این گروه در بازی‌های دور برگشت، سه شکست بد برای تیم مدعی آکادمی علیرضا حیدری بود. تیمی که به‌طرزی عجیب به نماینده مشهد و تهران باخت و مقابل نماینده لرستان هم روی تشک حاضر نشد تا این مسئله حاشیه‌های زیادی را برای مسابقات دور برگشت لیگ دسته‌یک کشتی آزاد به‌همراه داشته باشد. اتفاقاتی که در روز‌های آینده ممکن است عواقبش دامن‌گیر باشد.

رویارونشدن مشهدی‌ها در یک‌چهارم

با نتایج به‌دست‌آمده از دور برگشت گروه‌های C و D حالا نمایندگان مشهد در یک‌چهارم نهایی به یکدیگر نمی‌خورند. تیم صدرنشین گروه C تیم کارینا شمال است که باید در این مرحله به‌مصاف تیم دوم گروه D یعنی گروه ساختمانی جاودانی مشهد برود. همچنین تیم صدرنشین گروه D یعنی کالاآوران ایساتیس هم باید با تیم دوم گروه C یعنی صنایع‌غذایی معینی‌پور مشهد بازی کند. اتفاقی که ممکن است دو نماینده مشهد را به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها برساند و شانس کسب سهمیه لیگ‌برتری را برای استان خراسان‌رضوی افزایش دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->