سرخط خبرها

دیدار از خانواده شهید مدافع حرم

  • کد خبر: ۱۱۹۵۲
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰
دیدار از خانواده شهید مدافع حرم
اعضای گروه شهدایی سرو‌های نیلوفری یکشنبه هفته گذشته به مناسبت شهادت حضرت معصومه (س) به همراه تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه نوربرزگر و مادرانشان به عیادت پدرشهید مدافع حرم «محمدعیسی وطنی» رفتند.
در این مراسم حمید جهانگیر فیض‌آبادی، نویسنده کتاب «جنون مجنون»، درباره علاقه، محبت و احترام شهید وطنی به والدین، همسر، فرزندان و اطرافیان و نحوه شهادت شجاعانه این رزمنده مدافع حرم توضیح‌هایی ارائه داد و گفت: شهید مفقودالاثر، محمد عیسی وطنی، متولد شهریور سال ۵۱ است و سال ۹۵ درکربلای خانطومان درسوریه با شجاعتی بی‌نظیر و ستودنی برای کمک به رزمندگانی که در محاصره تکفیری‌ها قرار داشتند، می‌رود و با اصابت موشک به خودرو‌اش به شهادت می‌رسد. شهید مدافع حرمی که از پیکر مطهرش حتی استخوانی هم برنگشت و با گذاشتن یک شاخ گل مراسم خاک‌سپاری‌اش را برگزار کردند.
در این دیدار صمیمی مادر شهید وطنی، لیلا حسین‌پور، طی سخنان کوتاهی برای میهمانان و دانش‌آموزان، ضمن دعای سلامتی و عاقبت به‌خیری، از آن‌ها خواست که راه شهیدان جان برکف را ادامه دهند و نگذارند پرچمی که آن‌ها برافراشته‌اند بر زمین افتد.
مادر شهید وطنی همچنین درباره سیر بیماری پدر شهید توضیحاتی بیان کرد و گفت: با اینکه این پدر بیمار نمی‌تواند صحبت کند، اما همواره زیر لب نام فرزند شهیدش محمد را زمزمه و تکرار می‌کند.
در انتها میهمانان و دانش‌آموزان به همراه مادر، برادر و خواهران شهید با ذکر آیه شریفه «امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء» از خداوند منان، سلامتی و شفای کامل این پدر داغدیده را خواستار شدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->