نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

ستاره جدید در آکادمی بارسلونا

  • کد خبر: ۱۱۴۴۵۵
  • ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
ستاره جدید در آکادمی بارسلونا
توئیتر رسمی باشگاه بارسلونا با انتشار ویدیویی از رشد و ظهور یک ستاره آینده دار جدید در آکادمی این باشگاه خبر داد.

به گزارش شهرآرا نیوز، آکادمی باشگاه بارسلونا، یکی از پر بازده‌ترین و موفق‌ترین آکادمی‌های فوتبال اروپا در دو دهه اخیر بوده است. لاماسیا در این مدت ستاره‌های مهمی را به فوتبال دنیا معرفی کرده و اوج کار این آکادمی به زمانی بر می‌گردد که فلسفه تیکی‌تاکا با بازیکنان رشد یافته در آن به بارسلونا و سپس تیم ملی اسپانیا تزریق شد و موفقیت‌های بسیاری به همراه داشت. ستاره‌های بسیاری همچون ژاوی، اینیستا، فابرگاس و... در لاماسیا رشد کردند، اما قطعا لیونل مسی، بزرگترین استعداد کشف و معرفی شده توسط آکادمی باشگاه بارسلونا است.

فعالیت آکادمی باشگاه بارسلونا همواره ادامه دارد و ستاره‌های جوان بسیاری در همین چند سال اخیر از طریق لاماسیا به تیم بزرگسالان منتقل شده اند. شاید آرزوی تک تک این ستاره ها، باشگاه بارسلونا و هوادارنش این باشد که از بین بازیکنان یاد شده، یک مسی دیگر هم ظهور کند. توئیتر باشگاه بارسلونا امروز ویدیویی را به اشتراک گذاشت که به نوعی در مسیر همین آرزوی بزرگ قرار داشت.

در ویدیوی جدید که از پدرو خوارز از تیم زیر ۸ سال بارسلونا منتشر شده توانایی‌های فردی این استعداد به خوبی نمایان می‌شود. او بازی را از وسط زمین شروع و با دریبل کردن همه بازیکنان پیش روی خود، دروازه حریف را باز می‌کند. این بازیکن خردسال با اعتماد بنفس بالا بعد از دریافت توپ از هم تیمی خود در وسط زمین، با سرعت خیره کننده‌ای مسیر دروازه را در پیش گرفته و ۵ بازیکن حریف را دریبل کرده و در عرض ۸ ثانیه با دروازه بان تک به تک می‌شود. دروازه بان حریف شانسی مقابل شوت پدرو ندارد و دروازه باز می‌شود تا یک ویدیوی زیبا را شاهد باشیم؛ ویدیویی که شاید از ظهور یک ستاره جدید مثل مسی خبر می‌دهد. گلی خوارز به ثمر رساند شباهت زیادی به گل مارادونا به انگلیس و کپی سطح پایین‌تر آن (گل مسی به ختافه) داشت.

منبع: ورزش۳
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->