تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌
سرخط خبرها

طرح ویژه عراق برای استقبال از زائران اربعین در مرز‌های چهارگانه

  • کد خبر: ۱۲۰۵۹۰
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
طرح ویژه عراق برای استقبال از زائران اربعین در مرز‌های چهارگانه
سازمان گذرگاه‌های مرزی عراق روز سه‌شنبه از طرح ویژه خود برای استقبال از زائران اربعین در مرز‌های چهارگانه مهران، خسروی، چزابه و شلمچه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان گذرگاه‌های مرزی عراق روز سه‌شنبه از طرح ویژه خود برای زیارت اربعین خبر داد و اعلام کرد که هماهنگی دولتی برای استقبال از زائرین از چهار نقطه مرزی ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، با توجه به اهمیت گذرگاه مرزی زرباطیه (مهران) اقدامات مهمی از فردا در این مرز برای آمادگی استقبال از زائران انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان گذرگاه‌های مرزی عراق، این سازمان همچنین اقدامات لازم برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین امام حسین علیه‌السلام را در گذرگاه مرزی منذریه (خسروی)  با هماهنگی استان دیالی، فرماندهی عملیات استان دیالی و فرماندهی پلیس این استان آغاز کرده است. این عملیات شامل توسعه سوله‌ها و سالن‌ها برای استقبال از زائران در این گذرگاه مرزی می‌باشد. همچنین مکان‌هایی برای توقف خودروها وحضور موکب‌های حسینی برای پذیرایی و استقبال از زائران در نظر گرفته شده است.

سازمان گذرگاه‌های مرزی عراق تاکید کرد که عملیات ورود زائران از مرزهای زرباطیه (مهران)، الشیب (چزابه) و شلمچه با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی با حجم بالایی در حال اجراست.

بر اساس اعلام این سازمان، با توجه به آنکه بیشترین حجم ورود زائران اربعین از مرز زرباطیه (مهران) صورت می‌گیرد، تدابیر ویژه‌ای برای این مرز در مقایسه با دیگر مرزها در نظر گرفته شده است.

سازمان گذرگاه‌های مرزی عراق اعلام کرد که این تلاش‌ها در راستای اجرای بخشنامه دولت برای حمایت همه جانبه برای موفقیت طرح زیارت اربعین امام حسین علیه‌السلام صورت می‌گیرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->