گمرک: ۱۰ هزار خودرو طی ۴ ماه وارد کشور شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیک‌سایی ۳۰۰ مگاواتی با همکاری مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعلام نرخ‌نامه جدید خدمات دوخت اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی افزایش پروازهای ایام اربعین در مشهد گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از استاندارد جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد
سرخط خبرها

علت تاخیر ۱۲ ساعته در پرواز تهران - نجف مشخص شد

  • کد خبر: ۱۲۰۷۸۴
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
علت تاخیر ۱۲ ساعته در پرواز تهران - نجف مشخص شد
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: مدیریت نادرست، بدی آب و هوا و اعتراض مسافران عوامل تأخیر در پرواز نجف هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی افزود: به تمام مسافرانی که شامل تاخیر ۱۲ ساعته پرواز نجف شرکت آتا هستند، علاوه بر باز پرداخت ۳۰ درصد از هزینه، یک بلیط رایگان تهران-مشهد هم تعلق خواهد گرفت.

در همین حال باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرکل روابط عمومی فرودگاه امام خمینی گفت: تاخیر در پرواز تهران نجف علاوه بر تاخیر در پرواز ورودی مربوط به عدم خارج شدن مسافران ورودی از پرواز بوده است.
جواد صالحی گفت: پرواز ۶۶۵۴ به مقصد نجف که قرار بود شب گذشته در ساعت ۲۲ انجام شود پرواز ورودی با تاخیر در ساعت ۴ وارد فرودگاه امام خمینی شد و این اعلام تاخیر آر طرف شرکت به گونه‌ای بود که فرودگاه امام شرکت را موظف کرد که پذیرایی از مسافران از طریق غذای گرم باشد ومقرر شده بود که اطلاع رسانی برای ورود هواپیما به مسافران گونه‌ای باشد که در کم‌ترین زمان مسافرگیری انجام شود.

به گفته مدیر کل روابط عمومی فرودگاه امام خمینی مسافران پرواز ورودی هم به دلیل تاخیر و مشکلاتی که وجود داشت دچار ناراحتی بودند که پس از رایزنی انجام شده و اعلام اینکه یک بلیت رایگان به مشهد دریافت کنند اقدام به ترک هواپیما را ترک کردند که این اقدام خود ۳تا ۴ ساعت زمان برد تا مسافران داخل هواپیما بودند تا رضایت آن‌ها جلب شود و باعث شد که پرواز ۶۶۵۴ نتواند در ساعت ۶ صبح تیکاف کند و این پرواز در ساعت:۲۱، ۱۱ صبح اقدام به پرواز کرد.

در مابقی پرواز ۶۶۵۲و۶۶۴۶ به مقصد نجف اولین در ساعت ۶ صبح و ۱۱ صبح بوده مسافران اقدام اولیه برای انتقال به هتل انجام شده و برای پرواز ۶ صبح پرواز جایگزین در ساعت ۱۵ در نظر گرفته شده و و مقرر شده پرواز‌های جایگزین دیگری برای این دو پرواز امروز شرکت آتا در نظر بگیرد. طبق اعلام سازمان هواپیمایی با این اقدام شرکت هواپیمایی آتا برخورد خواهد شد.

پیش از این مسافران نجف شرکت هواپیمایی آتا از تاخیر بیش از ۱۲ ساعته خبر داده بودند که در این تاخیر هیچ یک از مسئولان شرکت هواپیمایی آتا و مسئولان شرکت فرودگاه امام خمینی از مسافران پذیرایی و یا درباره اسکان صحبت نکرده بودند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->