نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ساپینتو نقطه مقابل مجیدی در مواجهه با خبرنگاران

  • کد خبر: ۱۲۰۸۴۱
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
ساپینتو نقطه مقابل مجیدی در مواجهه با خبرنگاران
سرمربی استقلال در اولین نشست خبری رسمی خود با خبرنگاران رفتار بسیار صمیمانه‌ای با اصحاب رسانه داشت و برخلاف مربیان سابق به خصوص فرهادمجیدی ار در دوستی و محبت وارد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی درهمه سال‌هایی که چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی در استقلال فعالیت کرد هیچ گاه رابطه مطلوبی با خبرنگاران و اصحاب رسانه نداشت.

مجیدی حتی دربرهه‌ای با خبرنگاران نزدیک به خود نیز که همواره مصاحبه‌هایش را با آن‌ها هماهنگ می‌کرد، رفتار نامناسبی داشت و به نقطه‌ای رسید که حتی دوستان سابق رسانه‌ای خود را هم می‌دید، راهش را به سمت دیگری کج می‌کرد!

مجیدی به حدی در این رفتار شتاب گرفته بود که در سال‌های مربیگری خود به کلی روابط حسنه گذشته را با اصحاب رسانه تبدیل به یک رابط خشک و غیردوستانه کرد. فرهاد درآن سال‌ها به سبب مشاوره‌های غلط برخی دوستان نزدیک به خود چنین سیاستی را پیش گرفت تا دوری محسوسی میان خبرنگاران حوزه استقلال با باشگاه استقلال ایجاد شود.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال اما رویه دیگری را در پیش گرفته است. او چه در روز معارفه خود به عنوان سرمربی استقلال و چه در زمانی که در اولین نشست خبری خود پیش از بازی با سپاهان رو به روی خبرنگاران قرار گرفت رفتار بسیار صمیمی و دوستانه‌ای داشت.

ساپینتو در نخستین دیدار رسمی خود با اصحاب رسانه بی آنکه درنظر بگیر کدام خبرنگار متعلق به چه رسانه‌ای است به سمت خبرنگاران رفت و با چهره‌ای خندان با آن‌ها خوش و بش کرد و یک شاخه گل به نشانه دوستی هدیه داد.

این رویه باعث شد نشست پرباری به لحاظ طرح پرسش‌ها و پاسخ‌ها در اولین رویارویی با خبرنگاران شکل بگیرد و آن‌ها که در جایگاه سوال کننده قرار گرفته‌اند، با آرامش از سرمربی استقلال سوال بپرسند.

البته باید تاکید داشت که حضور محمد حسین زرندی نیز به برقراری این رابطه حسنه کمک کرده است. زرندی برخلاف محمد نوری فر، مدیررسانه قبلی استقلال رفتار بسیار مناسبی با همکاران خود دارد و هرگز به دنبال فاصله انداختن میان خبرنگاران و سرمربی استقلال نیست و فارغ اینکه ساپینتو در نهایت با استقلال چه نتایجی را به دست می‌آورد باید چنین رفتاری را ستود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->