ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس
سرخط خبرها

ساپینتو: بازی برگشت با سپاهان باید بدون تماشاگر شود

  • کد خبر: ۱۲۰۸۱۵
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
ساپینتو: بازی برگشت با سپاهان باید بدون تماشاگر شود
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال هم اعتقاد دارد که بازی برگشت با سپاهان به مانند بازی فردا شب باید بدون تماشاگر برگزار شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به شدت از بدون تماشاگر شدن بازی تیمش مقابل سپاهان دلخور است. سرمربی استقلال در واکنش به این ماجرای عجیب گفت: «باعث تاسف است که به ما اعلام کردند که بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. تماشاگران یار دوازدهم هر تیمی هستند و ما دوست داشتیم که آن‌ها در این بازی حضور داشته باشند، به ما روحیه می‌دادند و کمک می‌کردند که  پرانرژی ظاهر شویم. ما این شرایط را قبول می‌کنیم و امیدوارم بازی برگشت مقابل سپاهان هم بدون تماشاگر برگزار شود.»

سرمربی استقلال وعده داد تیمش با شناخت کافی مقابل سپاهان صف ببندد: «نقاط قوت و ضعف سپاهان آنالیز کردیم. سپاهان از نظر آماده‌سازی سطح عالی مثل ما نداشته است، بنابراین تمرکزمان روی این مسابقه می‌گذاریم تا به پیروزی رسیم. امیدوارم گام به گام بازی‌های خوبی از ما ببینید. در ادامه شناخت بیشتری از تیم‌ها پیدا می‌کنیم و دیدار برگشت با سپاهان مطمئناً بازی بهتری خواهد بود. از این بابت ناراحتم که تماشاگران نمی‌توانند در این بازی در کنار ما حضور داشته باشند.»

ساپینتو درباره حضور محبی در استقلال نیز این جملات را به زبان آورده است: «از زمانی که به تیم آمدم، من به دنبال این بازیکن بودم و، چون محبی بازیکن آزاد نبود، هم باشگاه می‌جنگید و هم من خیلی صبوری کردم روی این بحث. طبق اولین صحبت‌هایی که داشتیم و نهایی کردیم، مدیریت سانتاکلارا یک مرتبه عوض و قضیه انتقال منتفی شد. او بازیکنی بود که رویای بازی کردن در اروپا را داشت و دوست داشت در اروپا بازی کند. من خیلی با او صحبت کردم و گفتم بزرگ‌تر از تیم استقلال تیم دیگری را نمی‌توانی پیدا کنی که بازی کنی. می‌توانی در اینجا خوب ظاهر شوی و به تیم ملی برسی. در استقلال آینده خیلی بهتری می‌توانی برای خود بسازی. هفته‌ها با او صحبت کردم و تلاش کردیم و توانستیم این بازیکن را جذب کنیم. محبی ذهنیت قوی دارد و پرفشار ظاهر می‌شود و می‌تواند توقع‌های ما را در زمین به ارمغان بیاورد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->