ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم
سرخط خبرها

رییس شورای اسلامی شهر مشهد: تعامل با شورای محلات بیشتر خواهد شد

  • کد خبر: ۱۲۱۲۴۱
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
رییس شورای اسلامی شهر مشهد: تعامل با شورای محلات بیشتر خواهد شد
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در دوره جدید شورا از این به بعد در صحن علنی شورای اجتماعی محلات حضور خواهند داشت در جلسه هم در خدمت شورای ۱۱و چهار محلات هستیم.

همتی| شهرآرانیوز، حسن موحدیان، رییس شورای اسلامی شهر مشهد در چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس ضمن تبریک مجدد روز خبرنگاران گفت: خبرنگاران هیچ گاه نگاه انتقادی خود را کنار نگذارند، شورای ششم وظیفه پاسخگویی داشته و صراحتا اعلام می‌کنم این شورا به خوبی پاسخگوی خبرنگاران بوده  و امسال هم همین رویه را خواهیم داشت.
وی افزود: در دوره جدید شورا از این به بعد در صحن علنی، شورای اجتماعی محلات حضور خواهند داشت در جلسه امروز هم در خدمت شورای ۱۱و چهار محلات هستیم.
به گفته وی، شورا‌های کوچک محلی بهتر از شورای شهر مسائل محله را درک می‌کنند، ما هم تلاش می‌کنیم از نظرات آنها استفاده کنیم.
اولین اقدامی که از سوی شورا شهر مشهد انجام شده، تعیین تکلیف و تصمیم‌گیری ۱۰میلیارد تخصیص اعتبار به محلات شورای محله بود که اقدام موثری است، چرا که شورای محله درک بهتری از مسائل و مشکلات دارند که این بودجه صرف مشکلات اصلی موجود در محله شود.

موحدیان ادامه داد: شورای اجتماعی محلات کمک حال ما هستند و قدر دان آن هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه با بیان اینکه اختلاف جز طبیعت انسان است، اگر اختلاف نباشد جامعه انسانی با جامعه دیگر فرقی نمی‌کند، افزود: اما چیزی که در شورای ششم ملاک است تقوا متانت و صبر و بردباری است و این از این خاصیت شورا است که اختلاف باشد، بعضا دیده شده در فضای مجازی به این اختلاف‌ها بیشتر پرداخته می‌شود، اما این اختلافات که در همه ارگان‌ها طبیعی است و نباید از آن ترسید باید این اختلاف مدیریت شود.
وی بیان اینکه ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است، ادامه داد: عزیزانی که سختی های زیادی را متحمل شدند، وقتی کتابشان را می‌خوانیم و اینکه چگونه شرایط سخت و دوران اسارت را گذرانده اند، آن چیزی که باعث شد جهان برای آن قابل توجه باشد همین صبر و استقامت اسرای ما در جنگ تحمیلی بود.
به گفته وی، ۲۸مرداد روز کودتای شاه خائن و  سالروز آتش‌زدن سینما رکس آبادان توسط وابستگان شاه ملعون بود که یاد شهدای این روز را گرامی می‌داریم.

مصوبات

نامگذاری معابر فرعی به نام شهدای گرانقدر

۱.نامگذاری معبر فرعی شهید رستگار مقدم۴ واقع در آیت الله شیرازی ۱۷ با حفظ شماره به نام شهید محسن اخوانی (منطقه۳)
۲. نامگذارب معبر فرعی شهید درخشانی۶واقع در آیت الله شیرازی۱۷ با حفظ شماره به مام شهید محمثد رضا صوابی (منطقه۳)
۳. نامگذاری معبر فرعی یداله۱۸ واقع در شهید کاشانی۵۵ با حفظ شماره به نام شهیدان هوشمند حسینی (منطقه۳)
۴. نامگذاری معبر امت‌هایی علامه طباطبای حدفاصل میدام عسگریه تا انتها به نام شهید محمد باقر لعلی چشمی ایلخی
۵. نامگذاری معبر شهید رستمی ۵۰ واقع در شهرک شهید بهشتی با حفظ شماره به نام شهیدان بحرینی (منطقه۶)
۶. نامگذاری معیر فرعی حجاب۴۲ واقع در بلوار حجاب قاسم اباد با حفظ شماره به نام شهید سید جواد پاینده
۷. نامگذاری معبر فرعی حجاب۵۰ واقع در بلوار حجاب قاسم اباد با حفظ شماره به نام شهیپ صادق اشرفیان (منطقه۱۰)

نرخ کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲

ماده واحده: نرخ کرایه خالص راننده سرویس مدارس در سال تحصیلی پیش رو به صورت ماهیانه و به ازای هر نفر طبق جدول پیوست تصویب شد.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد: تعامل با شورای محلات بیشتر خواهد شد

تبصره۱. شرکت‌های مجری باید خودرو‌های سرویس مدارس را به منظور ایمنی از منظر معاینه فنی و وضعیت ظاهری بررسی و کنترل نموده و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مکلف به نظارت عالی بر حسن اجرای این موضوع؛ و برخوردقانونی با تخلفات احتمالی می‌باشد.
تبصره۲: نرخ سرویس مدارس استثناعی با افزایش ضریب۳۰ درصد به ماخذ نرخ مصوب محاسبه و هزینه آن برای دانش آموزان استثناعی نیازمند، توسط شهرداری پرداخت می‌شود.
تبصره۳. مسافت سرویس برای هر دانش‌آموز به صورت میانگین مسیر رفت و برگشت منزل تا آموزشگاه محاسبه می‌شود.
تبصره۴: نرخ تعیین شده بر مبنای پنج روز در هفته محاسبه شده است در صورت لزوم، به ازای هر روز اضافی ۲۰ درصد به نرخ مصوب اضافه می‌شود.
تبصره۵: گواهی صلاحیت سرویس مدارس استثناعی مشهد به صورت رایگان صادر می‌شود.

تبصره۶: به منظور تامین خدمات حمل ونقل مطمئن و ارزان، گواهی صلاحیت والدین دانش‌آموزان برای انجام سرویس اشتراکی، به صورت رایگان صادر می‌شود.

نرخ کرایه تاکسی در خطوط مبادی اطراف حرم و مبادی ورودی شهر مشهد به اطراف حرم در سال ۱۴۰۱

ماده ۱: نرخ کرایه ثابت خطوط مبادی ورودی شهر مشهد به مقصد محدوده اطراف حرم مطهر رضوی تعیین شد.

ماده ۲: به منظور جبران تاخیر‌های پیش بینی نشده در خطوط مبادی اطراف حرک مطهر رضوی (ع) (شامل خطوط شیرازی، باب الجواد، طبرسی، و نواب صفوی)، ۱۵پالس تاخیر (دقیقه) در کرایه‌ها منظور می‌شود.
ماده ۳: تبصره ۶ مصوبه مشخص شده به شرح زیر اصلاح شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد: تعامل با شورای محلات بیشتر خواهد شد

 


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->