نامه محمود عباس به ترامپ پیش از دیدار او با نتانیاهو منتشر شد سردار نائینی، سخنگوی سپاه پاسداران شد معاون وزیر امورخارجه روسیه: هیچ‌کس نمی‌تواند میان تهران و مسکو شکاف ایجاد کند واکنش وزارت خارجه به انتشار گزارش کذب جاوید رحمان علیه ایران گمانه زنی ها از احتمال حضور نخست وزیر پاکستان در مراسم تحلیف پزشکیان دادستان دیوان محاسبات کشور انتخاب شد فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد: مرز‌های جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین مرز‌های دنیا هستند | تعهد سه‌ساله برای انسداد مرز شرقی کشور ادعای جدید آمریکا: ۳ سکوی پرتاب موشک ارتش یمن را هدف قرار دادیم رئیس دیوان محاسبات کشور انتخاب شد عراق بر لزوم یکپارچگی مواضع بین‌المللی و توقف تجاوزات علیه غزه تاکید کرد جانشین فراجا کشور: طرح «نور» تعطیل نخواهد شد و ارتباطی به تغییر دولت ندارد آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تأمین و مراقبت از مرز‌ها ۲۰۰ حامی فلسطین در پی ورود به ساختمان کنگره آمریکا دستگیر شدند ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه
سرخط خبرها

سیدحسن نصرالله: مقاومت آماده پاسخ به هرگونه تجاوز رژیم اسرائیل علیه لبنان است

  • کد خبر: ۱۲۱۲۴۲
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
سیدحسن نصرالله: مقاومت آماده پاسخ به هرگونه تجاوز رژیم اسرائیل علیه لبنان است
دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مقاومت آماده پاسخ به هرگونه تجاوز رژیم اسرائیل علیه لبنان است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید‌حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در گفتگو با المنار اعلام کرد: مقاومت آماده پاسخ به هرگونه تجاوز اسرائیل علیه لبنان است.

سید حسن نصرالله درخصوص اهمیت نقش شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طی جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ و قبل آن در دستیابی به این پیروزی صحبت کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سالروز عاشورای حسینی در ضاحیه جنوبی بیروت (خطاب به صهیونیست ها) اعلام کرد: حساب ما در لبنان با شما چیز دیگری است. مقاومت امروز قوی‌تر از همیشه است. هر گونه تعرض به هر فردی در لبنان بدون مجازات و پاسخ نخواهد ماند». «تصمیم‌گیری‌ها در لبنان به دست خود ماست».

وی در ادامه افزود: «ما و ملت لبنان در چهل سال گذشته با محاصره، جنگ و ترور‌ها مقابله کردیم و به دنبال آینده‌ای امیدوارکننده برای مردم خواهیم بود. ما منتظر لبنانی آزاد، عزیز و توانمند هستیم که بتواند از حاکمیت و عزت خود محافظت و منابع طبیعی خود را استخراج کند و هر دستی که به سمت منابع لبنان دراز شود، قطع می‌شود همانند دستانی که به سمت خاک این کشور دراز شد و قطع شد».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->