واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

مجوز ساترا به ۳ سریال | «سووشون» نرگس آبیار تأیید شد

  • کد خبر: ۱۲۱۴۵۹
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
مجوز ساترا به ۳ سریال | «سووشون» نرگس آبیار تأیید شد
طرح های نرگس آبیار، داریوش ربیعی و محمد قاضی از ساترا مجوز تولید سریال گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، جلسه‌ی شورای صدور مجوز تولید ساترا با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد و در این جلسه طرح سریال «سووشون» به نویسندگی و کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت.
گفتنی است سریال «سووشون» برداشتی از رمان «سووشون» نوشته سیمین دانشور است که به روایت جنایت‌ها و ظلم‌های استعمارگران در اواخر دوران پهلوی می‌پردازد؛ بنابراین گزارش، در ادامه جلسه‌ی شورای تولید، طرح «روباه نقره ای» نوشته داریوش ربیعی و سریال کودک «مترسک» به تهیه کنندگی محمد قاضی نیز تصویب شد.  
بر اساس این گزارش،  طرح‌های «۱۰ متر زیر زمین» رسانه فیلم نت و «خواهر نامریی» برای بررسی کارشناسی و دعوت از نویسنده و تهیه کننده به دبیرخانه شورا ارجاع شد.  

لازم به ذکر است شورای صدور مجوز تولید، به عنوان یکی از شورا‌های تخصصی به صورت منظم در سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) تشکیل میشود و کارشناسان شورا به بررسی کارشناسی طرح‌ها و فیلیمنامه‌های سریال‌هایی که رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در صدد تولید آن هستند، می‌پردازند. تعامل و جلسات کارشناسی با فیلمنامه نویسان و ارایه دهندگان طرح ها، از مهمترین وظایف شورای صدور مجوز تولید ساترا برای حمایت و توسعه محتوای بومی سالم می‌باشد و برای تسهیل تولید در زیست بوم رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، اخیرا جلسات شورای تولید به دو جلسه در هفته افزایش یافته است.

منبع: آخرین خبر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->