حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

استقلال به دنبال اولین امتیاز لیگ

  • کد خبر: ۱۲۱۷۴۳
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
استقلال به دنبال اولین امتیاز لیگ
هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران از امروز با برگزاری سه دیدار در شهر‌های انزلی، رفسنجان و اصفهان آغاز می‌شود و فردا با برگزاری پنج بازی دیگر خاتمه می‌یابد.

ابوطالب عرب | به گزارش شهرآرانیوز، به‌طور‌حتم دیدار پرسپولیس و فولاد مهم‌ترین مسابقه هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر است. پس از هفته نخست رقابت‌ها و تقابل استقلال و سپاهان، حالا دو مدعی دیگر قهرمانی در همین شروع مسابقات به‌مصاف هم می‌روند تا شاهد دوئل حساسی میان قهرمانان دو فصل پیش لیگ‌برتر و جام‌حذفی باشیم. پرسپولیس و فولاد که جام‌های لیگ بیستم و جام‌حذفی ۱۳۹۹–۱۴۰۰ را به خانه برده و برگزار‌کننده دیدار سوپرجام فصل قبل بودند، در لیگ بیست‌و‌یکم به توفیقی دست نیافتند؛ اما امسال نسبت به فصل گذشته، تیم خود را بیش‌از‌پیش تقویت کرده‌اند و داعیه قهرمانی در سر دارند.

میزبانی ورزشگاه قایقران از لیگ‌برتری‌ها پس از ۷ سال

استقلال و ملوان، بازنده‌های هفته گذشته، درحالی در ورزشگاه خالی‌از‌تماشاگر سیروس قایقران بندر‌انزلی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که هر دو تیم به نتیجه‌ای به‌جز برد در این مسابقه فکر نمی‌کنند. ملوان که بعد از سال‌ها به لیگ‌برتر برگشته است، دوست ندارد مثل هفته گذشته دست‌خالی زمین را ترک کند؛ به‌ویژه آنکه این بازی در انزلی برگزار می‌شود. استقلال هم بعد از شکست در بازی اولش، حالا و با اضافه‌شدن مرادمند و مهدی قایدی (محمد محبی هم در صورت رسیدن آی‌تی‌سی، می‌تواند در انزلی به میدان برود) به‌دنبال دشت اولین برد است تا ریکاردو ساپینتو و شاگردانش با خیال راحت‌تری به‌سراغ هفته‌های بعدی بروند. چهره ویژه این دیدار، محمدحسین مرادمند است که نیم‌فصل دوم گذشته و به‌دلیل سربازی، مجبور شد استقلال را ترک کند و به ملوان برود و بدون حتی یک‌دقیقه بازی برای این تیم، با حل‌شدن مشکل خدمتش، حالا و در اولین بازی‌اش در بازگشت به استقلال (در‌صورتی‌که در ترکیب باشد)، باید مقابل ملوان قرار بگیرد. دیدار ملوان و استقلال از ساعت ۱۹ امروز به قضاوت سیدرضا مهدوی در ورزشگاه بدون تماشاگر انزلی آغاز می‌شود.

انگیزه ویژه ۳ پرسپولیسی برای درخشش

بازیکنان سابق پرسپولیس که روز جمعه با لباس فولاد به میدان می‌روند، انگیزه زیادی برای درخشش مقابل تیم سابق خود دارند. دیدار فولاد و پرسپولیس، یادآور شروع جدایی مهدی شیری است. ۱۸‌بهمن سال گذشته بود که دو تیم در مسابقه سوپر‌جام به‌مصاف هم رفتند و شاگردان نکونام با یک گل، برنده از زمین خارج شدند؛ اما این دیدار جنجالی، زمینه‌ساز جدایی یک سرخ‌پوش بود. مهدی شیری که در دقیقه ۶۳ آن مسابقه با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد، در پایان بازی سوپرجام و توسط یحیی گل‌محمدی از تیم کنار گذاشته شد و چند روز بعد به فولاد پیوست. حالا پس از جدایی از پرسپولیس، این بازیکن برای اولین‌بار مقابل تیم سابقش به میدان می‌رود و انگیزه بسیاری برای نشان‌دادن توانایی‌هایش به گل‌محمدی دارد. سعید آقایی، دیگر‌جدا‌شده پرسپولیس در تابستان امسال بود که پس از پایان قراردادش راهی فولاد شد. جذب سعید صادقی، تغییر پست برخی بازیکنان از جمله ترابی و همچنین حضور نعمتی در سمت چپ خط دفاعی، باعث شد گل‌محمدی تمایلی به تمدید قرارداد آقایی نداشته باشد و او به‌صورت آزاد راهی فولاد شد. اما نحوه جدایی پهلوان با دو بازیکن دیگر متفاوت است. او در فهرست بازیکنان مد‌نظر گل‌محمدی قرار داشت و حتی مذاکراتی برای تمدید قرارداد با این بازیکن صورت گرفت؛ اما پس از اینکه خیال یحیی بابت جذب سعید صادقی راحت شد، صحبت‌های دوطرف ادامه پیدا نکرد و پهلوان نیز به‌شکل نه‌چندان‌دوستانه‌ای از جمع سرخ‌پوشان جدا شد.

لوکادیا ثابت می‌شود؟

پس از امضای قرارداد یک‌ساله یورگن لوکادیا با پرسپولیس، این بازیکن در تمرین قرمز‌ها حضور پیدا کرد و اگر آی‌تی‌سی این بازیکن تا قبل از بازی با فولاد برسد، ممکن است نام این مهاجم هلندی در فهرست هجده‌نفره پرسپولیس برای این بازی قرار بگیرد. خیلی بعید است این بازیکن فرصت حضور نوددقیقه‌ای در این بازی را پیدا کند، اما احتمال دارد در‌صورتی‌که لوکادیا از نظر بدنی در وضعیت ایدئالی باشد و در تمرینات پیش از بازی با فولاد بتواند خودش را با دیگر‌بازیکنان هماهنگ کند، دقایقی به‌عنوان بازیکن جانشین در ترکیب قرمز‌ها قرار بگیرد و بتواند اولین بازی خود را با پیراهن پرسپولیس انجام دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->