نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات کاراته قهرمانی کشور

  • کد خبر: ۱۲۱۹۳۴
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات کاراته قهرمانی کشور
مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور سبک وادوریو، شب گذشته با قهرمانی تیم خراسان رضوی در مجموعه ورزشی کوثر مشهد به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک وادوریو به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یادواره شهدای مدافع حرم، از روز پنجشنبه و با حضور ۵۱۰ ورزشکار در مشهد شروع به کار کرد. در پایان این رقابت‌ها که با هدف اعزام نفرات برتر به مسابقات بین المللی برگزار می‌شد تیم‌های خراسان رضوی، مازندران، قزوین و تهران به ترتیب در مکان‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

هاشمی: نفرات برتر به مسابقات بین المللی اعزام می‌شوند

خانم هاشمی مسئول برگزاری این مسابقات، در حاشیه این رقابت‌ها گفت: بازی‌ها از لحاظ فنی در سطح بالایی برگزار شد و ورزشکاران با نهایت توان‌شان در این دوره حاضر شده بودند. وی در ادامه افزود: باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته، قرار شد نفرات برتر این مسابقات به مسابقات بین المللی پیش رو اعزام شوند که همین مورد هم باعث بالا رفتن انگیزه ورزشکاران شده بود.

حسینی: ظرفیت‌های کاراته استان بالاست، منتهی نیاز به برنامه ریزی داریم

انیس سادات حسینی کاراته کای تیم خراسان، ضمن انتقاد به شرایط موجود از مسئولان هیئت خواست تا راهکار مناسبی را برای بهبود شرایط موجود پیدا کنند. حسینی بعد از قهرمانی در این مسابقات گفت: مسابقات قهرمانی کشور سبک وادوریو از آن چیزی که انتظار می‌رفت پایین‌تر بود، اما تمامی شرکت کننده‌ها تلاش می‌کنند تا با کسب مقام به مسابقات برون مرزی اعزام شوند. وی در پایان گفت: با توجه به پتانسیل بالایی که خراسان رضوی در رشته کاراته دارد، می‌توانیم با برنامه‌ریزی دقیق‌تر نتایج بهتری را کسب کنیم و بعنوان یکی از قطب‌های کاراته کشور فعالیت کنیم؛ شرایطی که متأسفانه در حال حاضر محیا نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->