مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده به هنر و هنرمند بها بدهد هنرمندان و اصحاب رسانه پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + فیلم وزیر فرهنگ: همه به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی حکایت صیاد و پند‌های پرنده سخن گو هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی ارتباط با پایتخت با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تصویر جدیدی از نوید محمدزاده در فیلم «شب، داخلی، دیوار» + پوستر فیلم

  • کد خبر: ۱۲۱۹۸۵
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
تصویر جدیدی از نوید محمدزاده در فیلم «شب، داخلی، دیوار» + پوستر فیلم
پوستر و تصاویر جدیدی از فیلم «شب، داخلی، دیوار» وحید جلیلوند که چندروز دیگر در جشنواره فیلم ونیز و جشنواره تورنتو اکران خواهد شد، منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز - فیلم «شب، داخلی، دیوار» به نویسندگی و کارگردانی وحید جلیوند که نوید محمدزاده و امیر آقایی بازیگران اصلی آن هستند، امسال نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز و پس از آن در بخش سینمای معاصر چهل و هفتمین جشنواره فیلم تورنتو نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

تصویر جدیدی از نوید محمدزاده در فیلم «شب، داخلی، دیوار» + پوستر فیلم

این فیلم داستان مردی نابینا (نوید محمدزاده) را دنبال می‌کند که دربان ساختمانش جلوی اقدام به خودکشی او را می‌گیرد و به او اطلاع می‌دهد که یک زن فراری در ساختمان پنهان شده است. هدف مرد نابینا کمک به این زن می‌شود.

تصویر جدیدی از نوید محمدزاده در فیلم «شب، داخلی، دیوار» + پوستر فیلم

هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز، از تاریخ ۳۱ آگوست تا ۱۰ سپتامبر (۹ تا ۱۹ شهریور) در ایتالیا برگزار می‌شود و چهل و هفتمین جشنواره فیلم تورنتو نیز از ۸ تا ۱۸ شهریور (۱۷ تا ۲۷ شهریور) در کانادا برپا خواهد شد.

«شب، داخلی، دیوار» به تهیه‌کنندگی علی جلیلولند، سومین فیلم وحید جلیلوند در جشنواره ونیز و اولین تجربه او در بخش رقابتی اصلی این رویداد مهم سینمایی است. نخستین فیلم او با عنوان «چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت» در سال ۲۰۱۵ در افق‌های نمایش داده شد و فیلم بعدی او «بدون تاریخ، بدون امضا» نیز در این بخش حضور داشت که جایزه بهترین کارگردانی و همچنین بهترین بازیگر مرد (محمدزاده) را کسب کرد و در ادامه به عنوان نماینده سینمای ایران در جوایز اسکار انتخاب شد.

تصویر جدیدی از نوید محمدزاده در فیلم «شب، داخلی، دیوار» + پوستر فیلم

کمپانی «Match Factory» مستفر در آلمان، حق پخش جهانی فیلم «شب، داخلی، دیوار» ساخته جدید وحید جلیلوند را در اختیار دارد.

منبع: ایسنا


در ادامه بخوانید

همه چیز درباره فیلم «شب، داخلی، دیوار» وحید جلیلوند + تیزر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->