نسخه طب ایرانی برای سرطان توصیه به مصرف آب چاه به جای آب‌های بسته‌بندی شده غیرکارشناسی است دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور | آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها اعلام شد آیا زالودرمانی در علم پزشکی مورد تایید است؟ پدیده مد و مدگرایی خوب است یا بد؟ مدیریت اقتصادی خانواده چطور امکانپذیر است؟
سرخط خبرها

فیلم لحظه دستگیری ربایندگان زن شیرازی + فیلم

  • کد خبر: ۱۲۲۶۷۲
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
  • ۴
فیلم لحظه دستگیری ربایندگان زن شیرازی + فیلم
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سارقان مسلح پس از سرقت سواری تویوتا و مجروح کردن سرنشین و همچنین گروگان ‌گرفتن راننده، با تیزبینی پلیس در محور شیراز-کرمان زمین‌گیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار "رهام‌بخش حبیبی" فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: عصر روز گذشته (۳۱ مردادماه) از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر سرقت مسلحانه خودرو و آدم ربایی در یکی از خیابان‌های شیراز به پلیس اعلام و ماموران انتظامی سریعا برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که دو نفر جوان حدودا ۲۵ ساله با اسلحه کمری قصد سرقت یک سواری ویتارا داشته‌اند که پس از ناکامی به سمت یک تویوتا کمری که در کنار خیابان پارک و زن و شوهری در آن بوده رفته و اقدام به تیراندازی کرده‌اند.

تعداد بازدید : 2473


فرمانده انتظامی استان ادامه داد: سارقان مسلح پس از مجروح کردن سرنشین (زن) با اسلحه کلت، خودرو کمری را سرقت و همسر وی را با تهدید گروگان و به سمت خروجی شیراز متواری می‌شوند.

سردار "حبیبی" با بیان اینکه در طول مسیر سارقان فرد گروگان گرفته را با سلاح سرد مجروح و وی را از خودرو پیاده می‌کنند، تصریح کرد: سریعا طرح مهار اجرا و با اقدامات فنی و تخصصی و همچنین استفاده از یک فروند بالگرد، تویوتا کمری مسروقه در محور مواصلاتی شیراز-کرمان شناسایی و دستور ایست صادر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه سارقان مسلح پس از طی مسافتی تعقیب و گریز به سمت ماموران تیراندازی می‌کردند، گفت: با تدابیر و اقدامات فنی، در یک عملیات پیچیده و با هوشیاری کامل هر دو سارق مسلح دستگیر و خودرو مسروقه نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه راننده و سرنشین خودرو روانه بیمارستان و حال عمومی آنان رضایت‌بخش است، گفت: در بازرسی از متهمان یک قبضه اسلحه کمری به همراه مقداری مهمات مربوطه کشف شد.    

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه علت این حادثه و گروگان‌گیری فقط سرقت خودرو بوده است، گفت: برخورد با مخلان نظم و امنیت و سارقان و هنجارشکنان به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
امید ایمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
0
1
درود خدا بر پایس عزیز و مقتدر این حافظان امنیت مردم . پرونده چیه اینا در کمترین زمان ممکن در همون مکان بدون فوت وقت باید اعدام بشن . مردم اگر امنیت میخواهند باید پلیس را در کار خود تشویق و پشتیبانی کنند . امنیت از شام شب وجبتره .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
1
2
فقط اعدام تا درس عبرتی باشد برای دیگران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
0
0
شاید این سارقان در گم سدن سما جهانباز نیژ نقش داشته باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
اره نقش دارن صددرصد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->