وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

دومین دوره جشنواره باران وحی با اعلام نفرات برتر در مشهدمقدس به پایان رسید

  • کد خبر: ۱۲۲۸۰۹
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
دومین دوره جشنواره باران وحی با اعلام نفرات برتر در مشهدمقدس به پایان رسید
جشنواره قرآنی باران وحی با بیش از ۲۲۰۰ برگزیده در مشهد به کار خود پایان داد.

گروه فرهنگ| شهرآرانیوز؛ علی جعفری در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه اختتامیه همایش کشوری باران وحی ۲ که در ساختمان برج سفید دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد اظهار کرد: باران وحی یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های قرآنی کشور است و بیش از ۳ دهه سابقه دارد و مربوط به تکاپوی‌های قرآنی خانواده بزرگ کمیته امداد است.

وی افزود: خانواده کمیته امداد ۵ میلیون نفر در سراسر کشور عضو دارد و این جشنواره فرصتی است تا اعضای این خانواده نسبت خود با قرآن را به نمایش بگذارند و علائق و تعلق خود به قرآن را نشان دهند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در دومین جشنواره باران وحی بیش از ۳۰ هزار نفر شرکت‌کننده داشتیم. حدود ۲۲۰۰ برگزیده در این دوره از جشنواره داشتیم که تعدادی از این برگزیدگان در سالن شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد مورد تقدیر قرار گرفتند.

جعفری خاطرنشان کرد: این جشنواره در حدود ۹ تا ۱۰ بخش داشت تا تمام خانواده کمیته امداد را در بر بگیرد. این جشنواره نسبت به سایر جشنواره‌های قرآنی تنوع بیشتری داشت. به عنوان مثال این جشنواره علاوه بر بخش‌های تلاوت، حفظ، ترتیل، تحقیق و... بخش قصه‌گویی و نقاشی پررنگی دارد.

وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره به شکل موبایلی استو از همین رو به دلیل اقتضائات بودجه‌ای، کرونایی و دور دست‌بودن بسیاری از شرکت‌کننده نمی‌توانیم این جشنواره را به صورت محفل برگزار کنیم. ارزیابی‌ها به کمک فیلمی که شرکت‌کنندگان با تلفن همراه خود ارسال می‌کنند، انجام می‌شود؛ بنابراین جشنواره روند طولانی و مستمری دارد که حدود ۶ ماه زمان می‌برد و اختتامیه آن معمولا هر سال در تابستان و در مشهد برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: سومین دوره جشنواره باران وحی از اوایل پاییز آغاز خواهد شد و پیش‌بینی ما این است که حدود ۵۰ هزار نفر شرکت‌کننده در این جشنواره حضور یابند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->