شلیک ۲۰ موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی (۸ مرداد ۱۴۰۳) انفجار در بزرگترین کارخانه مواد شیمیایی در آلمان (۸ مرداد ۱۴۰۳) تیم تروریستی ۴ نفره جیش‌الظلم در سیستان‌وبلوچستان دستگیر شدند (۸ مرداد ۱۴۰۳) واکنش نمایندگی وزارت خارجه در شمال‌شرق به معرفی سرکنسول جدید افغانستان در مشهد پزشکیان: عزم ایران و کوبا برای توسعه بیش از پیش مناسبات خلل‌ناپذیر است شهادت ۱۰ هزار دانش آموز و ۴۰۰ معلم در غزه | ۳۹ هزار دانش‌آموز محروم از تحصیل جان کربی: سناریوی جنگ همه‌جانبه میان لبنان و اسرائیل اغراق‌آمیز است حماس به کارشکنی نتانیاهو در مسیر توافق آتش بس واکنش نشان داد درگیری میان صهیونیست‌ها در زندان سدیه تیمان + فیلم حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان پزشکیان بر اهمیت تقویت روابط ایران و آفریقای جنوبی تاکید کرد فرستاده ویژه پادشاه عمان برای شرکت در مراسم تحلیف وارد تهران شد پزشکیان در گفتگو با مکرون: رژیم صهیونیستی در صورت حمله به لبنان اشتباهی بزرگ مرتکب خواهد شد نتانیاهو برای حزب الله لبنان رجزخوانی کرد نخست وزیر سوریه برای شرکت در مراسم تحلیف وارد تهران شد حمله راکتی حزب‌الله به پایگاه «البغدادی» رژیم صهیونیستی آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است | ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل و نقل جاده‌ای برای سفر زائران سفر هیات عالی رتبه حماس به ایران برای حضور تحلیف پزشکیان محمد باقر قالیباف با رئیس مجلس مالزی دیدار و گفت و گو کرد شماری از کشورهای اروپایی از اتباع خود خواستند که لبنان را ترک کنند رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس انتخاب شد
سرخط خبرها

تشنج در بغداد | معترضان وارد کاخ ریاست جمهوری شدند

  • کد خبر: ۱۲۳۳۳۳
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
تشنج در بغداد | معترضان وارد کاخ ریاست جمهوری شدند
به دنبال اعلام کناره گیری رهبر جریان صدر از دنیای سیاست، منابع خبری از ورود حامیان این جریان به کاخ ریاست جمهوری عراق خبر دادند. فرمانده عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که از ساعت ۱۵ و ۳۰ به وقت محلی هر گونه تردد در بغداد ممنوع است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شبکه "دجله" عراق در این باره گزارش داد که شماری از معترضان وارد ساختمان کاخ ریاست جمهوری شده‌اند و اخبار از درگیری در این منطقه حکایت دارد. پلیس علیه معترضان از ماشین های آب پاش استفاده می‌کند.

همزمان با این تظاهرات فرماندهی عملیات مشترک عراق با اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در اطراف منطقه سبز خواستار خروج فوری معترضان از این منطقه شد.

فرماندهی عملیات مشترک عراق همچنین اعلام کرد که به مسئولیتش در قبال حفظ امنیت و ثبات عراق عمل می‌کند.

نیروهای امنیتی از تظاهرکنندگان خواسته‌اند که فوراً از داخل منطقه سبز عقب نشینی کنند و تأیید کردند که آنها به بالاترین سطح خویشتنداری و رفتار برادرانه برای جلوگیری از درگیری یا ریختن خون عراقی ها پایبند هستند.

نیروهای امنیتی همچنین به مسئولیت خود برای حفاظت از نهادهای دولتی، موسسات بین‌المللی و اموال عمومی و خصوصی تاکید کردند.

آنها گفته‌اند که برخورد با تظاهرات مسالمت آمیز از طریق قانون اساسی و قوانین انجام می شود و نیروهای امنیتی وظیفه خود را برای حفظ امنیت و ثبات انجام خواهند داد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->