ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ماجرای عجیب برادران خلافکار پوگبا

  • کد خبر: ۱۲۳۳۷۹
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
ماجرای عجیب برادران خلافکار پوگبا
درگیری ستاره فرانسوی یووه با برادرانش به جاهای باریک کشیده شده است

به گزارش شهرآرانیوز؛ درگیری برادران پوگبا در حال ورود به مراحل عجیب و خطرناکی است. پل پوگبا پس از بازگشت به یوونتوس در انتظار یک شروع تازه بود؛ اما مصدومیت سنگین مینیسک و حواشی پیش‌آمده ممکن است باعث شود هواداران یووه حالاحالا‌ها برای بازگشت این هافبک بیست‌ونه‌ساله منتظر بمانند.

تهدید ماجرا و شکایت از «ماتیاس»

در یکی‌دو روز گذشته خبر رسید ماتیاس پوگبا، برادر سی‌ودو‌ساله هافبک تیم ملی فرانسه، چند‌ماهی است که با او به مشکل خورده و قرار است علیه او یک افشاگری بزرگ انجام دهد. ماتیاس پوگبا، برادر ستاره فرانسوی یوونتوس، با انتشار پستی در اینستاگرام تهدید کرد به‌زودی افشاگری‌های بزرگی درباره برادرش خواهد داشت. او مدعی شد اطلاعاتی درباره رافائلا پیمنتا، مدیر‌برنامه‌ها و وکیل برادرش و همچنین مدیر‌برنامه‌های کیلیان امباپه در اختیار دارد که فاش‌شدن آن‌ها سر‌و‌صدای زیادی به پا خواهد کرد.

این اظهارات ماتیاس، با واکنش جدی تیم حقوقی این بازیکن یوونتوس روبه‌رو شد و آن‌ها بلافاصله مدعی شدند که برادر پوگبا و دوستان بچگی‌اش عضوی از یک گروه اخاذی هستند که چند ماه قبل خواهان دریافت ۱۳‌میلیون پوند از او شده بودند و، چون در دریافت این مبلغ موفق نشدند، چنین اقداماتی را در پیش گرفتند. آن‌ها حتی این موضوع را مطرح کردند که فردی مسلح در منچستر، تورین و پاریس اقدام به تعقیب پوگبا کرده است و او این موضوع را به مدیران یوونتوس و همچنین نیرو‌های پلیس اطلاع داده است.

انشار بیانیه بعد از شکایت «پل»

در‌پی شکایت پل پوگبا، ماتیاس پوگبا در دفاع از خودش بیانیه‌ای را در توئیتر منتشر کرد و نوشت: چیزی که انتظارش را می‌کشیدم، اتفاق افتاد. برادر کوچک من [پل پوگبا]بالاخره تصمیم گرفت چهره واقعی‌اش را نشان دهد. از‌آنجا‌که او به پلیس گزارش دروغ داد، شما نمی‌توانید مرا سرزنش کنید. او خطاب به این بازیکن نوشت: پل، تو می‌خواستی مرا به دروغ خفه کنی و به زندان بفرستی.

حالا تردید‌های من درست از آب درآمده است. من بر خلاف تو، حقیقت‌ها را می‌گویم. به‌راحتی می‌توانم ادعا‌های خودم و دروغ‌های تو را اثبات کنم. دوباره به تو می‌گویم برادر، فریب‌دادن آدم‌ها کار خوبی نیست. ماتیاس پوگبا درباره هدف از این کار اظهار کرد: مسئله پول نیست. تو مرا به دردسر انداختی و نزدیک بود به‌خاطر تو بمیرم. حین فرار خودت از مهلکه، مرا جا گذاشتی و حالا می‌خواهی نقش بی‌گناه‌ها را بازی کنی.

وقتی همه حرف‌ها زده شود، مردم می‌فهمند هیچ کس بزدل‌تر، خائن‌تر و ریاکارتر از تو روی کره زمین نیست. برادر پل پوگبا مدعی شد که او قصد داشته است که به امباپه آسیب بزند و در این باره نوشت: کیلیان، تو هم ببین! من هیچ کاری علیه تو نکرده‌ام و من هیچ خصومتی با تو ندارم. حرف‌های من به صلاح تو بود. اصلا خوب نیست که کنارت یک خائن و ریاکار داشته باشی که به اصطلاح مسلمان است؛ اما به جادوگری اعتقاد دارد!
برخی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که منظور ماتیاس پوگبا از مطرح کردن این صحبت‌ها این بوده است که برادرش اقدام به طلسم‌کردن امباپه کرده است تا عملکرد خوبی در ترکیب تیم فرانسه نداشته باشد.

شروع تحقیقات پلیس فرانسه

بعد از آنکه پل پوگبا برادرش را به تلاش برای اخاذی متهم کرد، مقامات فرانسوی اعلام کردند تحقیقات درباره احتمال اخاذی سازمان‌یافته از این ستاره یوونتوس را آغاز کرده‌اند. برادر پل پوگبا اخیرا این هافبک فرانسوی یوونتوس را تهدید کرد و گفت به‌زودی واقعیت‌هایی درباره زندگی‌اش را افشا می‌کند. بعد از صحبت‌های ماتیاس پوگبا علیه برادرش پل، مدیر‌برنامه‌های این ستاره فرانسوی اعلام کرد او با تهدید‌ها و تلاش‌هایی برای اخاذی روبه‌رو‌ست که از طرف یک گروه سازمان‌یافته هدایت می‌شود.

رسانه‌های فرانسوی بعد از اظهارات برادر پوگبا و واکنش مدیر برنامه‌های او مدعی شدند مقامات فرانسوی تحقیقات در این‌باره را آغاز کرده‌اند. بر اساس گزارش ها، دادستانی فرانسه پرونده‌ای با عنوان اخاذی از پل پوگبا توسط گروهی سازمان‌یافته باز کرده و تحقیقات از مطلعان آغاز شده است. رسانه‌ها مدعی هستند که پلیس و دستگاه قضایی فرانسه به یک گروه شناخته‌شده مشکوک هستند که سابقه اخاذی و جرایم مشابه دارد. بر اساس این ادعا برادر پوگبا و چند نفر از دوستان دوران کودکی او در این گروه عضو هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->